Gravid v6 blödningar missfall?
Hej!
Jag är gravid och plussade den 18/12 med clearblue digitalt som visade 1-2 veckor. Började sen blöda den 30/12 och Har fortsatt blöda lite sen dess och är nu då inne på 11e dagen. Blödningarna har ej varit lika kraftiga som min mens utan jag har klarat mig med trosskydd då det mest har kommit när jag varit på toaletten att det då runnit ut samt kommit på papperet. Var i början ganska mörkrött färskt blod och har efter tid blivit mer ljusrosa och nu de senaste dagarna är det mer som blodblandade flytningar. Och har under en dag även kommit lite blodkoagel, dock inga andra klumpar. Har även haft lite molvärk i magen hela tiden samt i ryggen de första dagarna vid blödning.
Fick göra ett vul på gyn den 5/1 när jag var i v.6+3 (trodde jag) och då kunde de inte bekräfta missfall men heller inte bekräfta att de såg något som levde för att det var för tidigt. De kunde se en tjock slemhinna och en hålighet med en svag skugga i. Och enl måttet på håligheten så backade de mig till v.5+2. Är det rimligt? Kan de flytta en bakåt så tidigt och att det är normalt? Har fått en ny tid för vul den 15/1 för att se om det vuxit något som går att se, men det känns så långt kvar och jag blir tokig på ovissheten om jag fått ett missfall eller inte..
Ska tillägga att jag också fortsatt tagit graviditstest med några dagars mellanrum som inte blivit svagare och tog även ett nytt digitalt idag som visade 3+. Någon som vet hur snabbt hcg-hormonerna sjunker vid missfall? Kan detta vara normalt eller är det missfall jag fått?
Ursäkta för långt och rörigt inlägg!