• Anonym (Cell)

Vad är en inställning till celluliter på skinkorna?

POLLFRÅGA TILL BILDEN: Hur tycker du att hennes celluliter påverkar skinkorna?

Alltså, i princip alla kvinnor har väl lite cellisar runt lår och skinkor? Struntar ni i dessa, och i så fall, hur lyckas ni strunta i dem( hur tänker ni)? Eller alternativt, hur blir man av med dem?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är en inställning till celluliter på skinkorna?
  • Mr K69
    Anonym (kräkningar) skrev 2021-07-20 12:57:33 följande:

Skojar du? Den både hänger och har celluliter. Stor och fet är den absolut inte, men riktigt slapp.

Isåfall verkar ni ju ha något gemensamt fast ditt sitter mellan öronen. Två slappa halvor och ett rövhål mitt mellan
  • Anonym (Hår och celluliter, människokroppens minst önskade)

Den där rumpan är långt över medel i snygghet med nästan obefintliga celluliter.
    Iallafall om jag jämför med alla nakna kvinnor jag sett och på den överfulla stranden jag brukar besöka och på badhusen.

Ser många för övrigt vältränade tajta kvinnokroppar oftast i övre tonåren) med riktigt knöliga skinkor och lår, sedan andra som är riktigt smala och relativt slappa i kroppen utan en cellulit.

Träning biter sällan på celluliter eftersom dessa uppstår i fettvävnaden och beror på tunnheten i huden och hormon/vätskebalans mm.

Min bästis tex hade väldiga mängder celluliter redan som 14-åring medan jag inte hade några alls före 25. Sedan i medelåldern när kollagenet försvinner blir alla fettceller än mer synliga och huden upplevs som knölig och full av celluliter medan det till stor del är huden som blivit slappare och kollagenbrist.

När det kommer till män har jag aldrig träffat nån som brytt sig eller pratat om det. Känner många kvinnor med i mina ögon väldigt oattraktiva bakdelar som aldrig haft brist på attraktiva män i sina liv.

Så intressant att läsa den här typen av kommentarer på familjeforum, väldigt troligt författade av väldigt ensamma män som stormlängtar efter sex med kvinnor "med eller utan celluliter", som knappast har råd att vara så verklighetsfrånvända och kritiska!

Min egen bakdel förresten är inte hälften så snygg och cellulitfri som kvinnan på bilden fast jag är både relativt vältränad och smal och har en härlig partner att sexa med:)

• Anonym (Hår och celluliter, människokroppens minst önskade)
    Anonym (kräkningar) skrev 2021-07-20 12:57:33 följande:
    Skojar du? Den både hänger och har celluliter. Stor och fet är den absolut inte, men riktigt slapp.
    Undrar vilka egna komplex dina starka åsikter och ditt hat grundar sig i. Skulle gärna velat granska din kropp bit för bit och se om den dög för beskådan och se hur den skulle bete sig på en strand i badbyxor;)
  • Anonym (kräkningar)
    Anonym (Hår och celluliter, människokroppens minst önskade) skrev 2021-07-20 14:03:32 följande:

Den där rumpan är långt över medel i snygghet med nästan obefintliga celluliter.
    Iallafall om jag jämför med alla nakna kvinnor jag sett och på den överfulla stranden jag brukar besöka och på badhusen.

Klart om du jämför med gamla kärringar så blir det mesta fast.
  • Anonym (kräkningar)
    Anonym (Hår och celluliter, människokroppens minst önskade) skrev 2021-07-20 14:09:31 följande:
    Undrar vilka egna komplex dina starka åsikter och ditt hat grundar sig i. Skulle gärna velat granska din kropp bit för bit och se om den dög för beskådan och se hur den skulle bete sig på en strand i badbyxor;)
    Kritik, inte hat.
  • Anonym (tirre)
    Anonym (kräkningar) skrev 2021-07-17 07:11:41 följande:
    Låter mer som att du har sänkt ribban ordentligt.
    Låter mer som att du gillar yngre utan livserfarenhet. Du vet vad ni kallas.

Livet formar både kroppar och psyken.

Men tänder man på oskrivna blad så kanske det låter konstigt?
  • Maac

Alltså är det bilderna i första kommentaren vi pratar om?

Jag surfar på telefonen och kan ärligt talat inte se några celluliter. Var menar ni att de är?

Tycker det ser ut som en vanlig, väldigt fin rumpa.

• Anonym (folk har inga standards)
    Maac skrev 2021-08-02 02:06:32 följande:

Alltså är det bilderna i första kommentaren vi pratar om?

Jag surfar på telefonen och kan ärligt talat inte se några celluliter. Var menar ni att de är?

Tycker det ser ut som en vanlig, väldigt fin rumpa.

Celluliterna syns jättetydligt på hennes slappa bakdel. Jag är ganska säker på att folk här i regel består av medelålders kvinnor som tappat sin skönhet, samt desperata män som tycker allting på två ben och med en fitta är attraktivt. Då är det inte konstigt att rumpan i TS ses som OK eller till och med snygg, trots att det är redigt slapp.
  • Anonym (Allis)

Skämtar du TS?

Ha ha, detdär är väl inga celluliter!!!!

Däremot ser hon inte så vältränad ut, lite slapp

Anonym (Allis) skrev 2021-08-11 08:31:41 följande:

Skämtar du TS?

Ha ha, detdär är väl inga celluliter!!!!

Däremot ser hon inte så vältränad ut, lite slapp

Vänsterskinkan på högra bilden har tydliga celluliter, titta ordentligt. "Lite" slapp? Henna rumpa är redigt slapp.
  • Anonym (Allis)
    Anonym (folk har inga standards) skrev 2021-08-11 08:36:49 följande:

Vänsterskinkan på högra bilden har tydliga celluliter, titta ordentligt. "Lite" slapp? Henna rumpa är redigt slapp.

Jag menar att jag sett många många fler unga och ickeslappa tjejer med mer celluliter. På bilden är det så lite celluluter så det är fånigt att tjata om dem.

Celluliter kan vara rätt fint på en mer välpumpad tjej.

Tjejen på bilden är rätt slapp o platt tycker jag. Fast jg kanske är skadad av att jag går på gym så ofta och tycker att det utseendet som folk har där är normalt
    Anonym (Allis) skrev 2021-08-11 08:44:56 följande:
    Jag menar att jag sett många många fler unga och ickeslappa tjejer med mer celluliter. På bilden är det så lite celluluter så det är fånigt att tjata om dem.

Celluliter kan vara rätt fint på en mer välpumpad tjej.

Tjejen på bilden är rätt slapp o platt tycker jag. Fast jg kanske är skadad av att jag går på gym så ofta och tycker att det utseendet som folk har där är normalt
    Kan cellisar vara fint??? OK. Håller inte med.

Tjejen på bilden är fullständigt otränad med rejält slappa skinkor. Kan nästan se dallret härifrån.
  • Anonym (Allis)
    Anonym (folk har inga standards) skrev 2021-08-11 08:54:00 följande:

Kan cellisar vara fint??? OK. Håller inte med.

Tjejen på bilden är fullständigt otränad med rejält slappa skinkor. Kan nästan se dallret härifrån.

Jag kan tycka att celluliter är kvinnligt och helt ok i samband med en för övrigt fyllig vältränad fysik.

Kvinnor har ofta celluliter inget att nojja över. Däremot slapp otränad platt rumpa är mindre fint
  • ThomasJo
    Anonym (Allis) skrev 2021-08-11 09:10:38 följande:
    Jag kan tycka att celluliter är kvinnligt och helt ok i samband med en för övrigt fyllig vältränad fysik.

Kvinnor har ofta celluliter inget att nojja över. Däremot slapp otränad platt rumpa är mindre fint
    Det beror på. Alla kvinnor har inte det, särskilt inte dem som tar hand om och sköter sina kroppar på ett ansvarsfullt sätt.

Men då instämmer du alltså att rumpan i TS är slapp och otränad?
Svar på tråden Vad är en inställning till celluliter på skinkorna?