• deeeeeru

    brun blödning, ingen mens

    Hej,

    alltid haft regelbunden mens, men tog ut spiralen i augusti och efter det har den kommit lite mer oregelbundet, typ någon dag innan, då den innan varit prick på dagen.

    Hade min mens senast den 20 dec och några dagar innan beräknad mens så kom det som en blödning, kring den 18 jan, trodde det såklart var mensen, men den försvann efter en dag och blödde inte mycket alls, då jag annars brukar blöda väldigt mycket. Dagarna gick och nu för 2 dagar sedan då jag ska duscha, så kommer det massa mörkbrunt blod i duschen, tänkte att det var mensen men efter det har det inte kommit någonting mer. Har mensvärk och känns som mensen ska komma men den kommer inte.

    Tog ett gravtest igårkväll men läste fel och lät den bara vara i urinet i 10sek, samt kvällsurin, det visade negativt.

    Har någon annan varit med om detta? vad kan det vara förutom grav? blir orolig att det ska vara någon rubbning eller infektion, då det visade negativt och var sjukt läskigt med allt brunt :O

  • Svar på tråden brun blödning, ingen mens
  • Anonym (U)

    Vad jag har läst så kan mensen vara lite brun innan och efter det startar. Brukar få efteråt. 

  • deeeeeru

    Tog ett test nyss visade negativt, men ser typ ett svag svagt mer grått streck, typ spökstreck kanske? Testade med rfsu testa tidigt test, vet inte hur bra dom är?

    Fortfarande mensvärk, men ingen mens. Har bara extrema humörsvängningar, mår illa och varit helt slutkörd två dagar, men det kan ju vara vilken hormonrubbning som helst, om mensen är knas bara.

    Hur sent kan man testa positivt? och är rfsu test bra? vilka test är bäst?

Svar på tråden brun blödning, ingen mens