• Anonym (Ts)

Du som har en smal partner

Du som har en smal/underviktig partner, tänder du på honom/henne eller inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som har en smal partner
  • Anonym (Ts)

Själv har det börjat avta med åren. Gillar lite muskler/kött på benen och min man är som ett streck med lite mage. Sen är han ju min så jag gillar ju honom för den han är.

• Anonym (F)

Du tror jag skulle vara med en partner jag inte tände på?

• Anonym (Ts)

Saker kan ju förändras över tid.

• Arcnice

Borde inte premissen i frågan i denna tråd och den som handlar om att ha en tjock partner, vara att partnern har förändrats och blivit smalare/tjockare?

Majoriteten av alla människor blir väl ändå inte tillsammans med någon som de inte tänder på från början?

• Anonym (störa)
    Arcnice skrev 2021-01-28 17:58:14 följande:

Borde inte premissen i frågan i denna tråd och den som handlar om att ha en tjock partner, vara att partnern har förändrats och blivit smalare/tjockare?

Majoriteten av alla människor blir väl ändå inte tillsammans med någon som de inte tänder på från början?

Tja, många är nog mer förlåtande i början av ett förhållande, när hormoner etc flödar. Sedan, när de lagt sig, börjar vissa att störa sig på sin partners olater och kroppsliga skavanker allt mer och mer.
  • Arcnice
    Anonym (störa) skrev 2021-01-29 22:48:13 följande:
    Tja, många är nog mer förlåtande i början av ett förhållande, när hormoner etc flödar. Sedan, när de lagt sig, börjar vissa att störa sig på sin partners olater och kroppsliga skavanker allt mer och mer.
    Ja men det som får hormonerna att flöda är väl en attraktion och förälskelse?
  • Anonym (Ser gärna att hon går upp lite)

Min flickvän är väldigt smal. Hon är jättesexig, men hade gärna sett att hon gick upp lite. 150cm och 40kg är undervikt enligt BMI.

• Anonym (.)

Varför vill du att hon går upp om du tycker hon är sexig som hon är?

• Anonym (Calle)

Älskar henne oavsett, men det klart att jag känner oro när hon gått ner så mycket. Oror för hennes hälsa och mående... och den oro kan påverka lusten men jag är ju med henne för att jag älskar och tänder på just den hon är.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Ser gärna att hon går upp lite) skrev 2021-01-29 23:09:21 följande:

Min flickvän är väldigt smal. Hon är jättesexig, men hade gärna sett att hon gick upp lite. 150cm och 40kg är undervikt enligt BMI.

BMI stämmer inte på så korta personer.

Enligt nya BMI är hon inte underviktig. Så du kan vara lugn.

people.maths.ox.ac.uk/trefethen/bmi_calc.html
    Anonym (.) skrev 2021-01-29 23:24:06 följande:

Varför vill du att hon går upp om du tycker hon är sexig som hon är?

Pga BMI.
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-29 23:44:36 följande:
    BMI stämmer inte på så korta personer.

Enligt nya BMI är hon inte underviktig. Så du kan vara lugn.

people.maths.ox.ac.uk/trefethen/bmi_calc.html
    Najs, tack. En sak mindre att stressa över. 

• Anonym (t)
    Anonym (Ser gärna att hon går upp lite) skrev 2021-01-29 23:09:21 följande:

Är det en kortväxt (dvärg) eller asiat du är tillsammans med?

Inget av det är fel, men har aldrig sett eller ens hört talas om en Nordeuropeisk kvinna som är under 152 cm.
    Anonym (t) skrev 2021-01-30 04:19:09 följande:
    Är det en kortväxt (dvärg) eller asiat du är tillsammans med?

Inget av det är fel, men har aldrig sett eller ens hört talas om en Nordeuropeisk kvinna som är under 152 cm.
    Hon är adopterad från ett asiatisk land ja.
  • Perjonsson

Var ihop med en lätt tjej på kanske 40-42kg.

Så jäkla häftigt. då jag var mer än dubbla.

Man tror hon kommer sprängas när man tränger in men hon ville ta emot hur mycke som helst. Kunde kasta runt o köra ställningar jag aldrig kunnat med annan.

• Anonym (FIT)

Har alltid haft smala partners, Tänder på såna kroppar men vill att det ska se hälsosamma ut och ha lite muskelton. Gillar inte spinkiga eller raka kroppar varken på kvinnor eller män.

Svar på tråden Du som har en smal partner