• Anonym (Förvirrad)

Var hittar ni sexkontakter?

Hej hej, så jag har googlat runt i ett par dagar nu för att försöka hitta en sexkontakt men hittar självklart mest spam-sidor.

Jag fattar att jag är en av tusentals män som letar så jag har inte oddsen på min sida men jag undrar ändå om ni har någrs tips på hur man kan hitta en sexkontakt för någon som aldrig sökt det förut.

Jag har kikat på BodyContact där det verkar vara 99% oseriösa människor, likadant verkar knullkontakt vara. Sen är det ju hemligg, dom som äger och modererar den verkar ha en genuin strävan efter att göra en site som faktiskt är seriös men det betyder också att det iallafall för män tar flera veckor, om inte månader att få in inbjudan dit. Och ja jag vet att det finns badoo, tonder osv men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag föredra något där man är anonym. Men om ni har tips på oanonyma sidor så får ni mer än gärna posta det också

Tack på förhand

• Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?
  • Anonym ((?))
    Anonym (AB) skrev 2025-05-26 09:56:48 följande:
    Näe...

Det finns säkert en och annan sexmissbrukare som härjar runt på sexdatingsajterna, men de flesta männiksor är nog bara sugna på att knulla lite... det ligger liksom i våra gener.
    Ja, du har rätt i en sak! Sex och sånt är kopplade till våra gener inkl vårt latenta behov av reproduktion.Föröka oss och få barn, Här pratar jag ändå om något hel annat. En obsession eller varför inte ett tvångsmässigt behov av jaga ständigt nya erotiska kickar. Nya sexleksaker. Nya sexpartners. Nya miljöer. Efter en sexuellt upphottad upplevelse som väl avklarad tar jakten i sin mest desperata form vid. Senaste sexet behöver till varje pris överträffas. Intimiteten och kärleken har för länge sedan flugit sin kos. Kvar finns utlevelsernas sekret i pölar runt ribbor, träbänkar och rep. Personen ifråga sitter totalt skruvad i momenten Upptakt, Upplevelse och Utlösning. Bara en kort stund håller dopaminruset i sig. Innan beroendecentrum i hjärnan kräver en högre insats än i senaste sexlekarna. Beroendet har nu tagit över och den egna viljan och förståendet har flugit sin kos. Exakt som hos narkomanen ombord på nattbussen innan gryningens ljus skiner in genom fönstret och jakten på en ny sil drar igång.
  • Anonym (Mjölk 3 %)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-01-29 09:21:26 följande:
    Var hittar ni sexkontakter?

Hej hej, så jag har googlat runt i ett par dagar nu för att försöka hitta en sexkontakt men hittar självklart mest spam-sidor.

Jag fattar att jag är en av tusentals män som letar så jag har inte oddsen på min sida men jag undrar ändå om ni har någrs tips på hur man kan hitta en sexkontakt för någon som aldrig sökt det förut.

Jag har kikat på BodyContact där det verkar vara 99% oseriösa människor, likadant verkar knullkontakt vara. Sen är det ju hemligg, dom som äger och modererar den verkar ha en genuin strävan efter att göra en site som faktiskt är seriös men det betyder också att det iallafall för män tar flera veckor, om inte månader att få in inbjudan dit. Och ja jag vet att det finns badoo, tonder osv men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag föredra något där man är anonym. Men om ni har tips på oanonyma sidor så får ni mer än gärna posta det också

Tack på förhand

Enligt min vän är det kanske 3 % kvinnor och 97 % män på Bodycontact, men om du kan tänka dig att träffa ett par så ökar dina chanser.

Sen undrar jag lite vilka de där 3 % kvinnor är, varför de ärt på BC när det är lika lätt att få ett knull som det är att köpa standardmjölk på ICA Supermarket.
  • Anonym (Man, 48)

Tror den överlägsna strategin är att vara ute och träffa människor. Krogen kan va ok men vardagen är ännu bättre.

Någon nämnde föreningsliv, det tror jag är en utmärkt tanke, men egentligen var som helst för man träffar människor. hitta sätt att ta en naturlig förstasingeln, intressera dig för den du pratar med, var trevlig och lagom charmig men bred inte på för mycket. Finess är grejen.

Har ni haft ett trevligt samtal och kanske hittar gemensamma intressen och/eller samtalsämnen så kan man testa att avsluta med något i stil med ?det var väldigt trevligt att samtala med dig, det skulle jag gärna göra igen om du är intresserad?. Har hen också gillat samtalet och är öppen för att träffas igen så kommer resten gå av sig självt. Finns delade fysiska vibbar redan vid första eller andra mötet så är det inte dumt att våga erkänna detta utan att göra så att personen känner sig trängd. Låt det vara mer som en komplimang med en lätt inbjudande känsla. 

Jag har själv varit ganska blyg men gjorde en grej under en period att verkligen öva på att ta kontakt med människor och inleda samtal. Det blir snabbt ganska tydligt om det leder vidare eller inte. Det är bara att inte ge upp. Jag hade själv ganska lätt att få framgång när jag väl började få kläm på det. Det är ju som med allt annat: man måste träna. 

Sen utöver själva mötet så hjälper det förstås att vara ren, hyfsat klädd och åtminstone lagom tränad. Man måste absolut inte vara värsta hunken, för en del är det tom en nackdel om man ser för fåfäng ut, men man bör åtminstone se ut som att man tar hand om sig. 

• Anonym (Man, 48)

Blev några typos. Sorry. ?förstasingeln? = förstakontakt

Anonym (Man, 48) skrev 2025-05-27 01:26:52 följande:

Tror den överlägsna strategin är att vara ute och träffa människor. Krogen kan va ok men vardagen är ännu bättre.

Någon nämnde föreningsliv, det tror jag är en utmärkt tanke, men egentligen var som helst för man träffar människor. hitta sätt att ta en naturlig förstasingeln, intressera dig för den du pratar med, var trevlig och lagom charmig men bred inte på för mycket. Finess är grejen.

Har ni haft ett trevligt samtal och kanske hittar gemensamma intressen och/eller samtalsämnen så kan man testa att avsluta med något i stil med ?det var väldigt trevligt att samtala med dig, det skulle jag gärna göra igen om du är intresserad?. Har hen också gillat samtalet och är öppen för att träffas igen så kommer resten gå av sig självt. Finns delade fysiska vibbar redan vid första eller andra mötet så är det inte dumt att våga erkänna detta utan att göra så att personen känner sig trängd. Låt det vara mer som en komplimang med en lätt inbjudande känsla. 

Jag har själv varit ganska blyg men gjorde en grej under en period att verkligen öva på att ta kontakt med människor och inleda samtal. Det blir snabbt ganska tydligt om det leder vidare eller inte. Det är bara att inte ge upp. Jag hade själv ganska lätt att få framgång när jag väl började få kläm på det. Det är ju som med allt annat: man måste träna. 

Sen utöver själva mötet så hjälper det förstås att vara ren, hyfsat klädd och åtminstone lagom tränad. Man måste absolut inte vara värsta hunken, för en del är det tom en nackdel om man ser för fåfäng ut, men man bör åtminstone se ut som att man tar hand om sig. 

• Anonym ((?))
    Anonym (Man, 48) skrev 2025-05-27 01:29:37 följande:

Blev några typos. Sorry. ?förstasingeln? = förstakontakt

Nope, det tror jag verkligen inte. Men killen låter som en vänlig svärmorsdröm. 
  • Dardiskåne
    Anonym (K) skrev 2025-05-27 03:00:43 följande:

Testat stranger chatt?

Vad är det ?
  • Dardiskåne
    Anonym (K) skrev 2025-05-27 03:16:37 följande:

Man chattar anonymt om sx 

hittar ej . kan du skriva på pm hur  , man hittar
  • Anonym (Främling)
    Dardiskåne skrev 2025-05-27 03:19:31 följande:
    adressen är stranger. och sedan ändelsen för Sverige
  • Anonym (Mjölk 3 %)
    Anonym (K) skrev 2025-05-27 03:00:43 följande:

Testat stranger chatt?

Men hur många kvinnor är det som söker sig dit när man istället kan fråga typ vilken man som helst om knull?
  • Anonym (K)

Säkert sant. Men det är ett smidigt sätt att vara anonym som Kvinna

• Anonym ((?))
    Dardiskåne skrev 2025-05-27 03:19:31 följande:
    Kryllar nog av narcissister på trash ställen. Vadå pm. Ställ hellre en öppen fråga då så alla medlemmar får chans att veta nåt. Privata pm exkluderar. Juste?
Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?