• Anonym (Förvirrad)

Var hittar ni sexkontakter?

Hej hej, så jag har googlat runt i ett par dagar nu för att försöka hitta en sexkontakt men hittar självklart mest spam-sidor.

Jag fattar att jag är en av tusentals män som letar så jag har inte oddsen på min sida men jag undrar ändå om ni har någrs tips på hur man kan hitta en sexkontakt för någon som aldrig sökt det förut.

Jag har kikat på BodyContact där det verkar vara 99% oseriösa människor, likadant verkar knullkontakt vara. Sen är det ju hemligg, dom som äger och modererar den verkar ha en genuin strävan efter att göra en site som faktiskt är seriös men det betyder också att det iallafall för män tar flera veckor, om inte månader att få in inbjudan dit. Och ja jag vet att det finns badoo, tonder osv men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag föredra något där man är anonym. Men om ni har tips på oanonyma sidor så får ni mer än gärna posta det också

Tack på förhand

• Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?
  • Anonym (Mister)

Var inne och kikade på sliten. Finns ju hur mycket som helst! Jag reser en del till Tyskland så nästan läge att testa någon av klubbarna. Åtminstone för att få lite feeling. Du kanske t.o.m. kan rekommendera något ställeGlad

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-07 20:27:53 följande:

Var inne och kikade på sliten. Finns ju hur mycket som helst! Jag reser en del till Tyskland så nästan läge att testa någon av klubbarna. Åtminstone för att få lite feeling. Du kanske t.o.m. kan rekommendera något ställeGlad

Jag vet inte vilket område du ska till, men ja - det finns hur mycket som helst. De större städerna har en klubb eller bar med någon form av arrangemang varje dag.
    Generellt är det svårt som singelman, de flesta klubbar har event för par och singelkvinnor, ibland är begränsat antal singelmän välkomna men om du inte är otroligt charmig och ser bra ut kan det vara svårt att få kontakt. En del kvällar är det så kallat herrenüberschuss, dvs singelmän är välkomna.
    Det bästa är nog om du registrerar dig på siten, ser ut de tillfällen du kommer vara där och se vilka evenmang/dater som är planerade och kolla även vilka som registrerat sig så du har koll på om det är en åldersgrupp du är attraherad av och par som verkar trevliga. Du kan också lägga in en egen date om vad du söker vid vilket tillfälle.
    Men jag tycker absolut att du ska prova när du är till Tyskland även om du inte fåt napp! Det finns jättetrevliga barer som inte är så pretentiösa och man lätt kan prata med olika människor. De flesta klubbar har klädkod så håll koll på den om du väljer att gå på en sån (välvårdad, inga sneakers, mörka byxor och skjorta funkar oftast för män). På barerna är det oftast lite mer avslappnat. Ha så kul :)
  • Anonym (Mister)

Tack för tipsen! och för ett fylligt svar. Det blir till att planera lite inför nästa resa. Får se ifall jag testar själv eller tar med en partner. Det senare verkar säkrast eftersom då verkar det inte vara några problem att komma in. Får se om nån nappar. Annars hör jag av mig till dig;) Lite kul det du skriver om att man kan testa och leva ut sina kinks. Vill ju gärna testa lite nytt. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-09 08:16:14 följande:

Tack för tipsen! och för ett fylligt svar. Det blir till att planera lite inför nästa resa. Får se ifall jag testar själv eller tar med en partner. Det senare verkar säkrast eftersom då verkar det inte vara några problem att komma in. Får se om nån nappar. Annars hör jag av mig till dig;) Lite kul det du skriver om att man kan testa och leva ut sina kinks. Vill ju gärna testa lite nytt. 

Jag är väldigt nyfiken på hur du kommer uppleva det. Jag hoppas du uppdaterar här :)
  • Anonym (Mister)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-04-09 10:33:05 följande:
    Jag är väldigt nyfiken på hur du kommer uppleva det. Jag hoppas du uppdaterar här :)
    Fortsättning följer?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-10 12:31:36 följande:
    Fortsättning följer?
    Det hoppas jag :)
  • Anonym (Mister)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-04-10 16:21:13 följande:
    Det hoppas jag :)
    Ok, återkommer till dig med en utförlig recension av besöket, med allt vad det innebär, så snart jag fått till det.
  • Anonym (Maybe)

Tinder är väl fortfarande lite hookup sida tror jag men även dejtande. 

Tror dock inte det är allt för många kvinnor som finns på anonyma sexsidor, men jag kan ha fel. 

Tänker dock att lättaste sättet till sex är väl kanske att träffa något? 
    Finns ju olika typer av relationer, framförallt idagsläget. 

Såg tex innan någon som startat en tråd här där de ville hitta en man till 3kant, och sist jag var på dejtingsida så fanns det ett par som tog kontakt med mig som var polyamorösa. Det finns tjejer som vill träffa någon att bli sambo med och det finns de som vill ha några att dejta och ha lite trevlig sex med. 

Gör en beskrivning som beskriver vad det är du söker så ökar du chansen att hitta någon. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinna)
    M79KH skrev 2025-04-13 19:14:09 följande:

Skulle rekommendera hemligg.se

Jag signade upp för hemligg men generellt verkar åldersgruppen vara lite äldre där. Och mycket par. Men visst kan  man säkert hitta något guldkorn :)
  • Citysingel

Hej,
    Jag har lyckats bäst med att träffa tjejer för sexuella kontakter på Tinder, sedan kommer nog Badoo, jag har även träffat tjejer på Knullkontakt och Bodycontact.
    Bodycontact är den svåraste siten att träffa någon.
    Nu är jag ju lite äldre med fördelaktigt utseende, så jag kanske bara haft tur.

Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?