Anonym (Pelle) skrev 2021-01-30 00:40:19 följande:
Om inte smala kvinnor hade varit så sällsynta. Idag är en smal kvinna värt lika mycket som guld på dejting marknaden. Men man hoppas ju att hon ska dyka upp. Då jag träffade mitt ex för 5 år sen.
Oddsen är emot dock.
"Störst ökning sett till ålder och kön återfinns bland kvinnor under 40 år och bland män under 30 år. Exempelvis har andelen kvinnor och män i åldern 20?29 år med övervikt eller fetma mer än fördubblats sedan början av 1980-talet, från 10 till 23 procent respektive från 17 till 38 procent. En dryg dubblering av andelen med övervikt eller fetma har även skett i gruppen med eftergymnasial utbildning, från 19 till 43 procent."
Alltså du måste ha en extremt udda läggning?! Vad kallas den? Har du kollat upp varför du är så besatt? Ser allting i siffror och centimetrar, herregud!
Vet du vad människor består av, alltså en riktig människa med egenskaper, inre organ, skelett osv? bara Varför skaffar du inte en Realdoll eller robot efter dina exakta mått? Ingen människa kommer ju att duga till dig eftersom du avhumaniserar kvinnor speciellt. Tänker mig hur du sitter på en dejt med en kvinna och mäter henne utan att höra vad hon säger. Var din ex en levande människa?