Matt Bomer - vad tycker du?
Tycker du att Matt Bomer är helt okej, snygg, inte snygg alls eller otroligt snygg? Skulle du ligga med honom om han frågade dig? Om du inte vet hur han ser ut så googla.
Tycker du att Matt Bomer är helt okej, snygg, inte snygg alls eller otroligt snygg? Skulle du ligga med honom om han frågade dig? Om du inte vet hur han ser ut så googla.
Snygg ja, men det betyder inte att jag skulle ligga med honom. Tycker din TS innehåller två olika frågor.
Han är långt över genomsnittet, det borde alla se, oavsett vilken läggning och kön man nu än har. Mycket snyggare än så blir man inte. Såklart hade jag legat med honom om han ville det, även fast han nu är homosexuell och aldrig hade velat det.
Snygg ja, men det betyder inte att jag skulle ligga med honom. Tycker din TS innehåller två olika frågor.
Kan sträcka mig till okey, men inte mer. För ung för mig dessutom. Hade nog inte tyckt han var snygg när jag var yngre heller.
Jag tycker han är snygg. Han skulle få ligga med min tjej om möjligheten dök upp - jag är helt säker på att hon skulle vilja det med.
Han ser ju otroligt bra ut, rent utseendemässigt alltså. Alla borde kunna se detta från ett objektivt perspektiv, att han ser bättre ut än de absolut flesta människor. Går man på stan ser man då aldrig någon som ser sådär bra ut.
Alltså, jag kan ju se att han ser klassiskt bra ut. Men snygg tycker jag inte. Han är för finmejslad för min smak.
Han ser uppenbarligen bra ut, men han är inte sexig eller attraktiv i mina ögon. Det är alldeles uppenbart vad han är för något. Han är dessutom polerad, ytlig och har ett allmänt ointressant utseende.
Han ser ut som en modern kendocka. Dvs inget för mig.
Jag tycker att han är långt över genomsnittet i "normsnygg". Om det skulle vara ett tvärsnitt av 100 vanliga 43-åringar skulle han vara snyggare än de flesta. Därmed inte sagt att jag skulle vilja ligga med honom, det beror på bra mycket mer än bara centimetrar och kilon och sånt.
Nu är jag inte kvinna men tycker man denna man är ful så ser man antingen ut som Cidney Crawfoord i sin prime. ..eller mer realistiskt som en övergödd padda som klagar på allt som ser vackert ut. Det är ganska stor chans att de flesta kvinnor här inne som klagar ser ut som det sistnämnda.