Är det sexigt när mannen lyfter upp kvinnan?
Tycker ni det är sexigt eller romantiskt? I vilka situationer? Bild kommer i nästa post.
Tycker ni det är sexigt eller romantiskt? I vilka situationer? Bild kommer i nästa post.
Det är kul, lekfullt och man har fysisk närkontakt. Så ja, lite sexigt är det nog.
Haha, roligt med ABBA- folket. Kanske Björn var oerhört stark, haha.
Jag tror det enda som jag tänker på är det lite mossiga gammaldags att man skulle bära bruden över tröskeln. Jag hoppas verkligen sånt är ute nu.
Tycker man det är skojigt som tjejer att killen lyfter en så fine, men annars tycker jag nog det är lite fånigt.
Ja, det är det. Visar på den manliga styrkan mums.
Ja
Det var väl snarare Björn som var kort. Han påminner lite grann om Ulf Kristersson - en dvärg som mopsar upp sig.
Det kan både vara sexigt och romantiskt beroende på sätt och situation.
Jag går igång oerhört när min partner smeker av mig kläderna och sedan lyfter upp mig antingen som på Abba-bilden men helst och oftast så att jag så att säga gränslar honom och han bär mig med händerna under min rumpa. Det är så sexigt och får mig att känna hur mycket han vill ha mig!
Har ingen betydelse för mig alls.
Agnetha Fältskog var het.
Ja, det är hett för det är ett tecken på att kvinnan är smal och nätt. Agnetha Fältskog var lika lång som Björn. Men han lyfter henne lätt då hon är smal.
Jag är varken nätt eller särskilt "smal" (det har jag aldrig velat vara). Jag väger 72 kg och det är mest muskler ..... Min partner väger 100 + och även han muskulös.
Många slanka tjejer tycker nog det känns sexigt att bli lyft. Medan överviktiga känner tvärtemot!
Och detsamma gäller nog många män, oavsett hur stark mannen är, det kan vara sexigt att lyfta en slank tjej men överviktig not.
Låter som att ni är en bra match då.
Jag skulle inte vilja lyfta en kvinna som väger mer än mig. Jag skulle aldrig få för mig att göra det heller ...då det inte attraherar mig.
Jag är liten och smal men jag ogillar starkt när män vill lyfta mig... tycker det är riktigt osexigt.
Det trista är att män tar sig friheten att lyfta upp mig ... fast de gör inte om det misstaget mer än en gång.
Nu menar jag ju inte att främmande män lyfter upp mig utan när man är tillsammans...
Det är väldigt sexigt när en man lyfter upp en för att älska. Grymt skönt.
Många slanka tjejer tycker nog det känns sexigt att bli lyft. Medan överviktiga känner tvärtemot!
Och detsamma gäller nog många män, oavsett hur stark mannen är, det kan vara sexigt att lyfta en slank tjej men överviktig not.
Nej, inte det minsta.
Det är väldigt sexigt när en man lyfter upp en för att älska. Grymt skönt.
Ja det är sexigt.