• Anonym (pizza butt)

Manlig och kvinnlig oskuld

OK, så hur ser män och kvinnor på oskuldsfrågan? Ordet är fritt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Manlig och kvinnlig oskuld
  • Anonym (H)

Finns inget alternativ för mig: Jag bryr mig inte (jag är kvinna).

• Anonym (pizza butt)
    Anonym (H) skrev 2021-01-31 14:07:52 följande:

Finns inget alternativ för mig: Jag bryr mig inte (jag är kvinna).

Det finns väl alltid ett alternativ att se resultatet och förbruka sin röst?
  • StemDyke

Det finns väl inget sexigt i varesig det ena eller det andra alternativet?

• Anonym (Kvinna)

Inte vare sig sexigt eller osexigt. Eventuellt har han andra egenskaper som är osexiga och som är anledningen till att han aldrig haft sex, men så behöver det inte vara.

• Anonym (L)

Jag (kvinna) kan inte rösta eftersom att jag varken anser det sexigt eller osexigt att vara oskuld/icke vara oskuld. Jag bryr mig inte om det överhuvudtaget.

• Anonym (pizza butt)
    Anonym (L) skrev 2021-01-31 14:25:06 följande:

Jag (kvinna) kan inte rösta eftersom att jag varken anser det sexigt eller osexigt att vara oskuld/icke vara oskuld. Jag bryr mig inte om det överhuvudtaget.

Rösta inte då, men bidra med något till diskussionen istället för att bara säga vad du tycker utan att berätta varför.
  • Anonym (sexharingetedsakenattgöra)

Oskuld(samma gäller oavsett kön) är inte sexigt. Det är hederligt,pålitligt osv. 

• Anonym (Miles)

Kvinnor dissar om hon får veta att han är oskuld.

Män dissar inte om han får veta att hon är oskuld.

• Anonym (,)
    Anonym (Miles) skrev 2021-01-31 22:55:46 följande:

Kvinnor dissar om hon får veta att han är oskuld.

Män dissar inte om han får veta att hon är oskuld.

Exakt. Och de som påstår annat skriver inte sanning.
  • Anonym (Loverman)

Förstår inte er som säger att det inte spelar roll. Jag skulle tycka det var världens grej! Ett tecken på att hon uppskattade mig både till person och fysik. Att jag fick äran och förtroendet att bli den första mannen som fick dela intimitet och vidröra hennes kropp och själ. Gudars vilken ära och förtroende!

• Anonym (Loverman)

Förstår inte er som säger att det inte spelar roll. Jag skulle tycka det var världens grej! Ett tecken på att hon uppskattade mig både till person och fysik. Att jag fick äran och förtroendet att bli den första mannen som fick dela intimitet och vidröra hennes kropp och själ. Gudars vilken ära och förtroende!

• Anonym (Loverman)

Om en kvinna känner sådan tillit till mig att hon vill dela den intimitet och förhoppningsvis känner kärlek så ser jag det som mycket ärofullt och positivt.

Svar på tråden Manlig och kvinnlig oskuld