• Anonym (Hej)

När fick ni 3+ (clearblue digital)?

Ni som fick 2-3 på clearblue ganska tidigt/normalt, när ändrades det till 3+ på de digitala testerna?

Jag vet att vissa stör sig på dessa trådar och att man "inte ska lita på veckorna" men jag tycker att de är bra iallafall och hade uppskattat lite svar från er som fått 3+.

• Svar på tråden När fick ni 3+ (clearblue digital)?
  • Anonym (Hej)

Någon?

• Anonym (Gravid)

V 3+5 fick jag 1-2.

V 4+2 1-2.

V 4+5 2-3.

I v 5+6 vågade jag ta ett nytt och då var det 3+. 3 dagar senare på em fick jag 2-3 och var förkrossad då jag trodde missfall var på gång. Är ännu gravid och sett bebis på ultraljud nyligen så hatar numer dessa tester....

Har inte testat fler gånger mellan dessa test.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Gravid) skrev 2021-02-15 15:00:09 följande:

V 3+5 fick jag 1-2.

V 4+2 1-2.

V 4+5 2-3.

I v 5+6 vågade jag ta ett nytt och då var det 3+. 3 dagar senare på em fick jag 2-3 och var förkrossad då jag trodde missfall var på gång. Är ännu gravid och sett bebis på ultraljud nyligen så hatar numer dessa tester....

Har inte testat fler gånger mellan dessa test.

Grattis till bebisen! :)

Ja, vet många som inte gillar veckoindikatorn men personligen mår jag bättre av dem och lär mig att kunna "hantera" missfall i förväg om jag får ett dåligt resultat.

Själv fick jag 1-2 v 3+4 och sedan 2-3 v 3+5. Är i vecka 4+2 nu och har fortfarande 2-3 så får se om jag ens hinner komma till 3+. Kanske blir missfall innan (fått flera missfall så därför jag fortsätter testa).
  • Anonym (Undrar)

Jag har oregelbunden mens men fick 3+ 8 dagar efter jag fick 2-3

Någon som vet om man kan få 2-3 på äl+10 eller äl+11 eller borde de vara omöjligt ? Tänker att man borde få 1-2 då först vell? Någon som varit med om det

• Anonym (Hej)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-02-16 10:27:48 följande:

Jag har oregelbunden mens men fick 3+ 8 dagar efter jag fick 2-3

Någon som vet om man kan få 2-3 på äl+10 eller äl+11 eller borde de vara omöjligt ? Tänker att man borde få 1-2 då först vell? Någon som varit med om det

Omöjligt är det inte men inte så vanligt. 1-2 är ju 3-4 veckor och 2-3 är 4-5. Så i vecka 4 kan man få både 1-2 och 2-3.
  • Anonym (Undrar)

Ja 1-2 är väl 7-14 dagar efter befruktning, (eller är de efter ägget fäst?? )

2-3 är 14-21 dagar efter befruktning. Kan förstå om de slår om till 2-3 efter 13 dagar, men efter 10-11 dagar borde inte gå men man vet ju inte.

Svar på tråden När fick ni 3+ (clearblue digital)?