• Anonym (Heran)

Har jag plussat svagt? Bild! Förvirrad...

Känner mig som ett frågetecken nu. Hade MF i höstas och tror jag haft min första ägglossning några dagar sen... eller jag vet inte längre...

8 dagar sen började jag få ägglossningsflytning, i stora mängder. Fick torka mig flera gånger om dagen, så det var otroligt märkbart. Två dagar sen fick jag superont i äggstockarna, som världens mensvärk som hållde på hela morgonen och gick ut mot ryggen, och då började brösten bli ömma, bröstvårtorna har en brännande känsla vilket fortsätter än idag. Jag missade ta ägglossningtest så jag är inte helt hundra om jag hade ägglossning men smärtan plus brösten fick mig tro det. Dagen efter blev jag torr igen mellan benen och nu är jag bara väldigt ömm i bröstvårtorna, varm-brännande känsla och otroligt trött vilket jag hade i min första graviditet med.

Tog ett gravtest imorse som visade extremt tunn skugga, vet inte om jag inbillar mig... Kanske jag hade ägglossning tidigare... hjälp mig innan jag blir galen haha :)

• Svar på tråden Har jag plussat svagt? Bild! Förvirrad...
  • Anonym (hej)

Jag ansträngde mig men ser verkligen inget på dina bilder... kanske det syns mer i verkligheten! 

• Anonym (Heran)
    Anonym (hej) skrev 2021-02-18 11:42:35 följande:

Jag ansträngde mig men ser verkligen inget på dina bilder... kanske det syns mer i verkligheten! 

Ser tydligare ut i verkligheten... har testat ihjäl mig tidigare och vet att man ska inte reagera om det är grå ton eller tunt streck som dyker upp efter tio min... Men detta kändes annorlunda...
  • Aamon

Jag ser! Jag hade tolkat det som positivt men tagit ett nytt om 2 dagar

• Anonym (Oj)

Jag ser också! Det blir nog positivt =-)

Svar på tråden Har jag plussat svagt? Bild! Förvirrad...