• Gaucho10

    Uppblåsbar jacuzzi

    Hej allihopa!

    Någon som har en bra uppblåsbar jacuzzi som rekommenderas? Eller tips på bra märken? ????

    Söker efter en som ska rymma 6+ pers gärna med spa liknande funktioner. Mellan 8-13k i prisklass????

    Mvh

  • Svar på tråden Uppblåsbar jacuzzi
  • Studentpappa

    6 vuxna? Det vet jag inte om det existerar om man inte vill sitta på varandra. Vi har bestway en av det större modellerna och 3-4 st sitter man nog som mest om det ska vara bekvämt. Det är mest barnen som använder den hos oss, men den funkar väldigt bra iaf. Det är en uppgraderad pump till den nu såg jag

    Den här har vi www.jula.se/catalog/fritid/pool-och-bad/pooler-och-spa/spa-bad/spabad-004133/

    Så här ser den ut nu www.trademax.se/pool-spa/spabad/uppbl%C3%A5sbart-spa/hawaii-uppl%C3%A5stbart-spa-hydrojet-pro-bestway-p820489?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=free_listings&gclid=Cj0KCQiA-OeBBhDiARIsADyBcE47-14Yh1GzbvdHWoXD_UkKFEkHPPU3IBaiSEzFZ9WwYFIWalzZbOQaAgVBEALw_wcB


    Ride it like you stole it
  • Studentpappa
    LittelG skrev 2021-02-28 08:25:56 följande:

    Vi har det här för 6 pers: www.bygghemma.se/tradgard-och-utemiljo/utomhusbad/spabad/uppblasbart-spa/uppblasbart-spa-mspa-super-camaro-p-ca069-premium-6-personer/p-1062054

    Jättenöjda MEN använder sällan eller aldrig bubbelfunktionen - den gillas inte av barnen.


    Nej det är ju ett jäkla liv på bubblorna iaf på våran, men det finns jetstrålar på den vi har och dom låter mindre och är det som används mest. Som vuxen kan jag tycka den inte fyller så stor funktion för mig, jag badar inte ofta. Men barnen och deras kompisar badar ju väldigt ofta och säsongen blir ju lång. Jag ställer fram den i maj och tar undan den i oktober typ.
    Ride it like you stole it
  • LittelG
    Studentpappa skrev 2021-02-28 08:42:15 följande:

    Nej det är ju ett jäkla liv på bubblorna iaf på våran, men det finns jetstrålar på den vi har och dom låter mindre och är det som används mest. Som vuxen kan jag tycka den inte fyller så stor funktion för mig, jag badar inte ofta. Men barnen och deras kompisar badar ju väldigt ofta och säsongen blir ju lång. Jag ställer fram den i maj och tar undan den i oktober typ.


    Fattar. Vi köpte vår bubbelpool i november och har haft den på vår inglasade veranda. Vi har vadat i snitt tre ggr per vecka hela familjen (5 pers) och det har varit fantastisk! Att krypa ner i 39 grader varmt vatten när det är minus 20 grader är oslagbart :)
  • Studentpappa
    LittelG skrev 2021-02-28 09:34:24 följande:

    Fattar. Vi köpte vår bubbelpool i november och har haft den på vår inglasade veranda. Vi har vadat i snitt tre ggr per vecka hela familjen (5 pers) och det har varit fantastisk! Att krypa ner i 39 grader varmt vatten när det är minus 20 grader är oslagbart :)


    Gött, tror inte den vi har fixar vinter tyvärr så den åker undan innan det blir minusgrader. Möjligt att vi köper en riktigt så småningom men tror inte sambon är så intresserad.

    Jag köpte den här när vi skulle bygga garage hemma så barnen kunde bada även fast jag behövde vara hemma och jobba och det funkade ju galant även om jag råkade punka den i höstas när jag skulle rengöra den, den stod på högkant och blåste omkull och landade på något vasst som skar hål i den...
    Ride it like you stole it
Svar på tråden Uppblåsbar jacuzzi