Det finns inte mat så det räcker!
Min son på 17 år kan inte äta sig mätt när han är hos mitt ex. Han är en hälsosam ung kille & har inga ätstörningar. Hur tar jag upp det med hans pappa?
Min son på 17 år kan inte äta sig mätt när han är hos mitt ex. Han är en hälsosam ung kille & har inga ätstörningar. Hur tar jag upp det med hans pappa?
Nu ska du inte fabulera, i det sista inlägget skrevs det att hon skulle kontakta skolan och höra hur det var efter det har inte trådstartaren skrivit något.
Sen vet du exakt lika lite som alla andra gällande vilken kommun det gäller så du sitter ju och spekulerar exakt lika mycket som andra, dvs du har alltså ingen aning hur det ligger till, att du försöker skrika högst ändrar inte på det
Vill du kompensera för eventuella brister du har i ditt privatliv så får du göra det på annat sätt än att spy galla på nätforum anonymt, bete dig som folk för annars är det nog fler än jag som undrar vad det är du försöker kompensera med ditt otrevliga sätt
Men nu verkar det inte som om ts uppgifter stämmer dvs eleverna själva hämtar maten, efter att ts skulle kolla den uppgiften så slutade hon tydligen att skriva i tråden
Som många redan skrivit, fakta är att det finns mat att hämta, med tanke på det ska naturligtvis ingen av föräldrarna oavsett var sonen är köpa hem extra lunch.
jag utgår från att sonen klarar av att gå i skolan i normala fall och därför är kapabel att hämta maten själv nu också
Men va, han äter väl tills han blir mätt och tar maten slut får pappan handla. Annars får inte han heller någon mat.
Sonen kan väl flytta hem till dig på heltid och sen kan snålröven till pappa betala underhåll.
Men va, han äter väl tills han blir mätt och tar maten slut får pappan handla. Annars får inte han heller någon mat.
Sonen kan väl flytta hem till dig på heltid och sen kan snålröven till pappa betala underhåll.
Så nu ska tråddeltagarna spekulera i om det är förbjudet att äta av brödet också ...Och den här är ännu bättre.
Nu spekulerar tråddeltagarna i hur TS använder språket och ord och vad som avses med ordet "bröd".
Tvärsäkert deklareras att "hårt bröd kallas knäckebröd" och ingenting annat.
Punkt slut! Så det så!
Familjeliv i sitt esse.