• Anonym (Kent Andersson)

Ta in en till man i ett förhållande för att ha trekant - MMF

Ni par som tagit in en extra kille någon gång, men även ni som funderar på det i framtiden. Hur ställer inne tio närkontakt mellan mannen? Jag tänker att mannen kommer riktigt nära varandra så man till och med rör vid varandra ibland.

Hur ställer sig du kvinnan i förhållandet med beröring mellan mannen? Typ att de kanske runkar varandra lite eller att de suger eller slickar lite?

Hade du som tjej tyckt det var okej eller inte? Är det mer än okej? Jag tänker du har sex med personen så det kanske är fel tillfälle att säga att din man inte får det.

Ja, vilket som du som är tjej och i ett förhållande och kan relatera till detta scenario, hur ställer du dig till att killarna tar lite på varandra under tiden ni alla har sex

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ta in en till man i ett förhållande för att ha trekant - MMF
  • Anonym (Kent Andersson)

Ser att rättstavningsprogrammet på telefonen blivet ett felstavningsprogram och att jag inte korrekturläst med glasögonen på innan jag publicerat men jag tror ni förstår frågan ändå.

• Anonym (Texas)

Har sett på BC att det finns ganska många Bi-killar som vill vara med ett par.

• Anonym (Lisa)

Skulle inte komma på fråga när jag och sambon har trekant. För det första är ingen av killarna det minsta intresserad av det och för det andra skulle jag finns det otroligt avtändande.

Visst, kan dom säkert komma åt varann när dom dubbelpenetrerar men det är det enda.

• Anonym (suck)
    Anonym (Lisa) skrev 2021-03-03 13:58:19 följande:

Skulle inte komma på fråga när jag och sambon har trekant. För det första är ingen av killarna det minsta intresserad av det och för det andra skulle jag finns det otroligt avtändande.

Visst, kan dom säkert komma åt varann när dom dubbelpenetrerar men det är det enda.

Jag är inte homofob, men...
  • Anders 386
    Anonym (suck) skrev 2021-03-03 14:12:37 följande:
    Jag är inte homofob, men...
    Det har inte ett dugg med homofobi att göra.
    Det här handlar bara om vad man tänder sexuellt på själv. Finns ingen som helst koppling till vad man anser om homosexuella.

Svar på tråden Ta in en till man i ett förhållande för att ha trekant - MMF