• Vevoz

    Vilka personer följer du?

    Jag är i behov av tips på bloggar o instagramkonton med personer som ?bara? har ett barn.

    Själv kommer jag aldrig kunna få fler än ett o därför söker jag en person att kunna följa o se hur dem lever sitt liv med ett barn i en tvåbarnsnorm!

    Jag vill kunna se ljuset av detta o inte bara ångesten o tankarna på allt sonen kommer missta o sakna utan syskon.

    Hit me up!

    Själv hittade jag @mittendabarn på instagram men hittills har inte mycket material publicerats

  • Svar på tråden Vilka personer följer du?
  • Långbenopluto

    Visste inte ens att man kunde se det som ett problem

    Trodde man skulle vara nöjd med att man åtminstone fått ett barn.. i jämförelse med barnlösa.

  • neverpreggo

    kreativakarin är väl mest pyssel men ändå stories om vad de gör på dagarna, de har valt att enbart ha ett barn och barnet verkar supercoolt :D

  • Vevoz
    Långbenopluto skrev 2021-03-06 12:05:49 följande:

    Visste inte ens att man kunde se det som ett problem

    Trodde man skulle vara nöjd med att man åtminstone fått ett barn.. i jämförelse med barnlösa.


    Jo absolut, menar mer att jag vill hitta likasinnade som valt eller av naturen inte har fler än ett barn. Normen o hetsen är ju så stor i Sverige
  • Vevoz
    Tow2Mater skrev 2021-03-06 16:46:39 följande:

    Varför startar du inte en?


    Får kanske ta tag i det, tack!
  • Vevoz
    neverpreggo skrev 2021-03-06 17:07:02 följande:

    kreativakarin är väl mest pyssel men ändå stories om vad de gör på dagarna, de har valt att enbart ha ett barn och barnet verkar supercoolt :D


    Men åh tack, ska spana in henne!
Svar på tråden Vilka personer följer du?