• Mathilda My

    Ensamstående föräldrar på heltid någon?

    Hej! Finns det någon förälder här som gärna bor i Sthlm som är ensamstående på heltid? Kanske även har ensamvårdnad om sitt/sina barn?

    Jag har två barn, en bebis på heltid som jag har ensamvårdnad om. Sen har jag en son på halvtid som jag har delad vårdnad om. Vi bor i Stockholm.

    Skulle vara kul att komma i kontakt med liknande föräldrar i liknande situation.

    Ta hand om er!!

  • Svar på tråden Ensamstående föräldrar på heltid någon?
  • Emsbli

    Jag är ensamstående nu, men har delad vårdnad. Min dotter vill inte åka till som pappa mår dåligt och han struntar i hur hon känner.
    Så haft henne i snart 3 månader och ska lösa ensamvårdnad då detta inte är hållbart pga många saker. 

    Bor i södra Stockholm. :) 

  • Miab

    Hej, mitt namn är Mia och jag är ensamstående mamma som läser sociologi programmet just nu !  jag undrar om nån av er vill ställa upp i en intervju inom snarast möjligt! Vi skriver kandidatuppsats om ensamstående mammor, Vi vill ta reda på de utmaningar , strategier lösningar i den givna situation , alltså både positivt och negativt med att vara ensamstående mamma! 




    svara gärna i denna tråd eller privat meddelande om det skulle vara av intresse

Svar på tråden Ensamstående föräldrar på heltid någon?