Har du någonsin sett en snygg tjockis?
Har du någonsin sett en tjock människa som samtidigt varit snygg? Tycker du att man kan vara tjock och snygg samtidigt?
Har du någonsin sett en tjock människa som samtidigt varit snygg? Tycker du att man kan vara tjock och snygg samtidigt?
Tror det är delvis inbyggt och biologiskt att man attraheras/uppskattar utseendet på människor som inte ser hälsosamma ut. Med det sagt har jag ändå sett överviktiga som sett okej eller till och med bra ut men de skulle alltid vara snyggare som normalviktiga. Har varit överviktig själv, några kilo, och anser att jag ser mycket snyggare ut som smal/normalviktig vilket jag håller mig till nu.
Att man INTE attraheras!*
Snygg i ansiktet, ja. Men jag skulle aldrig ligga med en tjockis.
Det har säkert hänt, är iofs ganska ointresserad av andra människors utseende överlag.
Några av de här tycker jag är vackra, deras kruvor är häftiga helt enkelt.
Men de hade nog inte varit fula med några kilo mindre heller.
www.pinterest.se/gabhm4bbw/beautiful-big-women/
Ja det finns absolut överviktiga kvinnor som är attraktiva.
Har du någonsin sett en tjock människa som samtidigt varit snygg?
Varje gång jag ser mig i spegeln
Varför sådan hets här på fl gällande överviktiga personer? Inte första gången på väldigt kort tid man hittar rubriker här om överviktiga människor. Finns det verkligen inget intressantare att diskutera om?
Varför sådan hets här på fl gällande överviktiga personer? Inte första gången på väldigt kort tid man hittar rubriker här om överviktiga människor. Finns det verkligen inget intressantare att diskutera om?
Jag (heterosexuell kvinna), har aldrig sett en tjock man som attraherat mig. Det är ett absolut no no. Jag har sett några tjocka kvinnor som varit söta i ansiktet på ett "docksött" sätt, men jag vet inte om det egentligen är något positivt..? Detta är hur eller hur också något som bara funkar till 30 år, sedan blir det groteskt att se docksöt ut.
Så barnsligt svar. Är du typ 15år?
Vi diskuterar ju överviktiga och hur attraktivt det är. Jag skulle inte heller vilja ligga med en fet person.
Men så får du knappast ligga överhuvudtaget (även om du självklart kommer gny att det får du minsann visst det! men nej påhittade personer eller spelfigurer räknas inte)