• Anonym (Tino Sanandaji bestämmer)

Veck under skinkorna

Hur stora eller små veck tycker ni är snyggt under skinkorna? Alltså vecken där lår möter skinkor. Jag tror FL inte tillåter bilder på riktiga kvinnor i sexualiserande syfte (om det inte är bilder på en själv), så jag kör en tecknad bara som exempel för att tråden ska få vara kvar.

Frågan i omröstningen är hur snygga hennes veck är, men den större och övergripande frågan i tråden är hur stora eller små veck ni tycker är snyggt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Veck under skinkorna
  • Anonym (Tino Sanandaji bestämmer)
    Anonym (Que?) skrev 2021-03-10 13:58:56 följande:

Fullständigt ovidkommande hur vecken under skinkorna ser ut. Är detta något ytterligare folk tror är viktigt precis som kukstorlek, bröststorlek, lårstorlek, läppstorlek m.m.m.m.m....
    Alla ser olika ut och i slutändan kommer de flesta älska nån oavsett utseende...alla gilla olika.

Så där brukar folk som inte orkar bry sig resonera. Allt är fint! Allt duger! Allt är OK!

Men i verkligheten så finns det ganska få som tycker tjockisar eller platta rumpor är snyggt. Sedan är det upp till en själv om man vill leva i verkligheten eller i ideologins fantasivärld.
  • Anonym (H)

Jaha, den animerade rumpfetichisten har slagit till igen?

• Anonym (Anatomi)

Finns flera fel på bilden, tex:

- man ser fiffi under rumpan trots att hon har veck och står relativt rakt. Rumpan brukar va lägre ner än fiffin om hon inte svankar och svankar hon försvinner vecken.

- dom där strecken ovanför rumpan lite om en klyfta, ser jättekonstigt ut.

... min rumpa är stark, tränar den som fan. men har veck under när jag står rakt, svankar jag lite bara så blir den som en persika o vecken försvinner helt.

Men vecken i sig är inget fel på bilden.

• Anonym (Anatomi)
    Anonym (lalla) skrev 2022-05-04 11:30:47 följande:
    De är ju enorma.
    Ja eftersom hon svankar lite är dom anatomiskt inkorrekta. Skulle hon stå rakt o inte va ett benrangel så är dom helt ok anatomiskt. 
  • Anonym (Anatomi)
    Anonym (lalla) skrev 2022-05-04 11:42:51 följande:
    Absolut inte! Vad har du för standards? Hennes rumpa ser superslapp ut.
    Alltså jag är tjej o skiter fullständigt i rumpor förutom mitt lifemission att ha en superhet booty my self, tar närmre 200kg i hipthrusts o är nöjd m min. Skjuter man fram skötet stående rakt blir vecken tydligare, putar man det minsta försvinner dom helt på mig. 

Har man varken muskler eller fett ja dåhar man ju inga veck men med muskler o lite hull - har man en sån rund bootey o lite veck är då helt normalt.

Jag gillar en rund musklig rumpa på mig men det ska va ett mjukt fettlager ovanpå - det är det som rundar ut den,kolla manliga tränade rumpor, dom är inte alls runda som de kvinnliga hullet ger på en välmusklad röv.
  • Anonym (Anatomi)
    Anonym (lalla) skrev 2022-05-04 11:57:12 följande:
    Jag är också tjej, och så där ser bara rumpor ut om de är rejält slappa och hängiga. Har du en fast rumpa sjunker inte vecken ned mot mitten av rumpan på det där sättet.

Alla har de där vecken, men inte som hon på bilden har. Det ser så äckligt slappt ut som man blir faktiskt lite illamående.
    Ja bilden är helt anatomiskt inkorrekt som jag skrev men om folk har veck eller inte skiter jag fulllständigt i. Och det beror helt på vinkel, muskler o fett. O ev slapp hud.
  • Anonym (Anatomi)
    Anonym (lalla) skrev 2022-05-04 12:03:36 följande:
    Rumpan blir ju inte anatomiskt inkorrekt bara för att den är slapp.
    Men suck. Läs mitt första inlägg. Vinkelt gör att vecken inte borde synas, skinkorna är ovanför f*ttan vilket ser helt fel ut. Bilden är anatomuskt inkorrekt. Att ha dom vecken på rätt ställe på en rak hållning - ja så ser vissa folk ut. Gå in på en simhall o kolla hur folk ser ut.

På en ung kropp som inte har eller har haft särskillt m kroppsfett nej den gar inte sånna veck. Men ingen har sånna veck där som på bilden, som är anatomiskt inkorrekt oavsätt slapphet.
  • Anonym (H)
    Pope Joan II skrev 2022-05-04 12:20:53 följande:

Och här sitter kvinnor och grälar om utseendet på en tecknad figur. 

Kvinnor, my ass.
  • Anonym (Anatomi)
    Anonym (lalla) skrev 2022-05-04 12:14:33 följande:
    Jag har läst men jag tycker inte det du säger stämmer. Typ att vinkeln gör att vecken inte borde synas, vad är det för rappakalja?
    Det är väl klart att vecken ändras. Putar du ut rumpan eller om du ist skjuter fram skötet så blir ju utseendet på rumpan totalt annorlunda. Googla på såna posed vs unposed bppty pictures typ eller kolla sj i spegeln, skillnad blir det.
  • Pope Joan II
    Anonym (lalla) skrev 2022-05-04 12:26:29 följande:
    Är det något problem med det?
    Nej, det bekräftar väl snarare bilden av hur illa det är ställt med många kvinnor. 
  • Anonym (Anatomi)
    Anonym (lalla) skrev 2022-05-04 12:59:29 följande:
    Absolut, men aldrig så kraftigt som hon har på bilden. Och inte med dem formerna på vecken hon har heller.
    Nej som sagt typ 3 ggr så är bilden anatomiskt inkorrekt. Nu lämnar jag diskussionen..
  • Anonym (Anatomi)
    Pope Joan II skrev 2022-05-04 12:58:35 följande:
    Nej, det bekräftar väl snarare bilden av hur illa det är ställt med många kvinnor. 
    Håller med. Skäms över mig sj.
Svar på tråden Veck under skinkorna