Vanilj, sadist, dominant, undergiven... med flera - vad är du?
Det finns såklart massor av andra läggningar - men av dessa alternativ - vad skulle du beskriva dig som? (det som ligger närmast)
Det finns såklart massor av andra läggningar - men av dessa alternativ - vad skulle du beskriva dig som? (det som ligger närmast)
Darkside är inte så svårt när man väl vant sig.
Ge det lite tid bara och skriv lika trevligt där som du gör här så kommer du säkert att hitta många med liknande intressen att ventilera tankar och funderingar med. När läget i landet blir annorlunda kan jag rekommendera fikaträffar, pubaftnar, AWs och liknande som annonseras i kallendern på Darkside. Oftas väldigt trevliga och välkomnande tillställningar där några som är lite mer varma i kläderna tar på sig ansvaret att se till att nya känner sig välkomna. Dessa träffar fungera oftast mycket bättre än att komma ny till en klubb.
Minna favoriter är borgenträffar i Stockholm och AW i Jönköping samt när det blir varmare grillträffar vid en liten mysig sjö i Nässjö.
Finns även en svensk grupp. Tror den heter Xtas o Tantrickink eller något liknande efter strul med facebook och den tidigare gruppen. Var med i den gamla gruppen men är ännu inte med i den nya gruppen men när jag blir mer aktiv på Facebook igen kanske jag går med även i den nya gruppen. Med tanke på hur det är med fysiska möten för tillfället håller jag lite låg profil både på Facebook och darkside då det bara känns frustrerande när leklusten vaknar och man snällt får lyda och tänka förnuftigt på smittspridning och risker.
Godmorgon. Hoppas att du sovit gott. Jag gick med i en FB-grupp som heter Sofias Extas.
Den är mera knuten till hennes bolag rörande massage och andra tjänster.
Hon har också en grupp där man mer kan ventilera egna tankar och funderingar i ämnet samt om man håller god ton söka lekkamrater för att gå kurser som riktar sig till par men som absolut inte måste vara en etablerad relation utan just lekkompis under kursen.
Ok. Jag får kolla vidare, du vet inte vad den heter?
Något på Xtas och Tantrickink. Är som sagt inte med i den nya gruppen och den som bara hette Tantrickink försvann då Facebook censurerade bort den.
Något på Xtas och Tantrickink. Är som sagt inte med i den nya gruppen och den som bara hette Tantrickink försvann då Facebook censurerade bort den.
Kvinna och undergiven. Lever med en dominant man, inte som en krydda utan mer som naturlig del, 24/7.
Kvinna och undergiven. Lever med en dominant man, inte som en krydda utan mer som naturlig del, 24/7.
lite nyfiken - ingen kvinna i gruppen har sagt att de är masochist.
Skillnaden på undergiven och masochist är väl att de senare gillar smärta? Eller har jag fel nu kanske?
Så min fråga är väl om du kallar dig undergiven och ändå gillar smärta? Vill bara ha en bild av hur man förhåller sig till smärta
Kvinna, vanilj, inte direkt undergiven, men gillar verkligen att ha en partner som är dominant i betydelsen den som oftare driver på och tar olika initiativ och tar på mig på ett bestämt och passionerat sätt -INTE kontrollerande. Han får gärna hålla fast mig så länge han är lyhörd. Gillar inte smärta, förnedring eller att behandlas som ett verktyg, han måste vara genuint intresserad av min lust och njutning också.
Kvinna, vanilj, inte direkt undergiven, men gillar verkligen att ha en partner som är dominant i betydelsen den som oftare driver på och tar olika initiativ och tar på mig på ett bestämt och passionerat sätt -INTE kontrollerande. Han får gärna hålla fast mig så länge han är lyhörd. Gillar inte smärta, förnedring eller att behandlas som ett verktyg, han måste vara genuint intresserad av min lust och njutning också.
Jag vet inte riktigt vad jag är. Kanske masochist till viss del? Känner mig dock inte så undergiven utan kanske snarare något dominant men inte riktigt det heller. Men jag uppskattar mycket att få smisk och liknande men inte på det sätt som jag tycker undergivna beskriver. Jag tycker mer om själva känslan. Viss typ av smärta som ger njutning. Men smärta i underlivet tycker jag inte om utan där är jag snarare extra försiktig tror jag.
lite nyfiken - ingen kvinna i gruppen har sagt att de är masochist.
Skillnaden på undergiven och masochist är väl att de senare gillar smärta? Eller har jag fel nu kanske?
Så min fråga är väl om du kallar dig undergiven och ändå gillar smärta? Vill bara ha en bild av hur man förhåller sig till smärta
Darkside är inte så svårt när man väl vant sig.
Ge det lite tid bara och skriv lika trevligt där som du gör här så kommer du säkert att hitta många med liknande intressen att ventilera tankar och funderingar med. När läget i landet blir annorlunda kan jag rekommendera fikaträffar, pubaftnar, AWs och liknande som annonseras i kallendern på Darkside. Oftas väldigt trevliga och välkomnande tillställningar där några som är lite mer varma i kläderna tar på sig ansvaret att se till att nya känner sig välkomna. Dessa träffar fungera oftast mycket bättre än att komma ny till en klubb.
Minna favoriter är borgenträffar i Stockholm och AW i Jönköping samt när det blir varmare grillträffar vid en liten mysig sjö i Nässjö.
Hej igen. Hoppas att allt är bra. Lite nyfiken bara, "borgenträffar i Stockholm." Vad är det?