• Svar på tråden NUB teorin någon som vill gissa
  • Lilant
    Hoppas2022 skrev 2021-03-13 08:39:57 följande:

    Gissar på pojke :)


    Både nuben och skallen säger ju tjej så vilken chock hon kommer få nu när du sagt att det är en kille å ut kommer en tjej sen haha
  • Nett81
    Lilant skrev 2021-03-13 10:15:49 följande:

    Både nuben och skallen säger ju tjej så vilken chock hon kommer få nu när du sagt att det är en kille å ut kommer en tjej sen haha


    Vi hoppas på tjej... jag o maken gar 2 pojkar redan.. sen har jag en pojke o en flicka med andra pappor.. denna graviditet har varit mest lik den jag hade med dottern.. mår illa hela tiden men kräks inte..aldrig mått illa med pågarna
  • Hoppas2022
    Lilant skrev 2021-03-13 10:15:49 följande:

    Både nuben och skallen säger ju tjej så vilken chock hon kommer få nu när du sagt att det är en kille å ut kommer en tjej sen haha


    Hon fråga efter gissning av icke experter på nubben, tror knappast det blir en chock att få fel gissning men du kan ju tycka så :)
  • Nett81
    Hoppas2022 skrev 2021-03-13 21:15:18 följande:

    Hon fråga efter gissning av icke experter på nubben, tror knappast det blir en chock att få fel gissning men du kan ju tycka så :)


    Jag vill gärna ha "experters" tydningar på saken.. jag själv vet inte kön, men vi önskar en flicka

    Jag formulera mig tydligen fel..
  • Lilant
    Nett81 skrev 2021-03-14 07:01:27 följande:

    Jag vill gärna ha "experters" tydningar på saken.. jag själv vet inte kön, men vi önskar en flicka

    Jag formulera mig tydligen fel..


    Du har inte formulerat dig fel det är bara hoppsan 2022 som har nått emot mig tyvärr:) vet inte varför hon ska gå runt och vara otrevlig i din tråd dock :)
  • Hoppas2022
    Nett81 skrev 2021-03-14 07:01:27 följande:

    Jag vill gärna ha "experters" tydningar på saken.. jag själv vet inte kön, men vi önskar en flicka

    Jag formulera mig tydligen fel..


    Ja det framkom inte. Jag är som sagt inte utbildad och expert i saken men nubb teori är ju bara en teori så ha inte för mycket tillförlit till det. Jag har i många år gissat och har aldrig gissat fel hittills men någon gång måste vara den första :) Är ju som sagt bara en teori och jag tänker då att jag bara haft turen på min sida att jag gissat rätt :) Hoppas du får det du vill ha! Om du väldigt gärna vill veta så tipsar jag om NIPT och bor du nära Danmark så har de tidig könsbestämning på ul där. Lycka till!
  • Frenja07
    Lilant skrev 2021-03-14 08:27:58 följande:

    Du har inte formulerat dig fel det är bara hoppsan 2022 som har nått emot mig tyvärr:) vet inte varför hon ska gå runt och vara otrevlig i din tråd dock :)


    Hon har inte varit otrevlig någonstans.
  • 4 prinsar

    Solklar tjej. Uppdatera när du vart på rutin ul gärna


    Liam020702Elliot050329Mio080703Oliver140227♡♡♡♡
  • Nett81

    Jag kommer uppdatera när jag varit på RUL.. 23 april ska jag dit...

    Hoppas2022

    inte så enkelt att.åka till danmark nu i dessa tider.. jag kan vänta.. det viktigaste är att barnet är friskt trots allt..

  • Nett81

    Idag va jag äntligen på RUL.. och det är en liten flicka som låg dubbelvikt där inne.. moderkaka i framvägg.. så därav har jag först börjat känna små sparkar nu i veckan19-20...

Svar på tråden NUB teorin någon som vill gissa