• Anonym (nyfiken gul)

Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?

Vi män är ju som bekant spermafixerade. Vad tycker ni kvinnor? Motivera gärna ert svar i denna otroligt viktiga, ja närapå livsavgörande fråga.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-03-19 18:25
    Förtydligande: tänkte främst på sperma när man har samlag, inte hur det är att ta den i munnen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?
  • Anonym (Eli)
    Smajkel skrev 2021-03-19 20:19:57 följande:
    Det är något speciellt med tjejer som gillar det ;)

Ja jag gillar det ju inte allmänt, utan mer specifikt :P

Vad är speciellt?

• Smajkel
    Anonym (Eli) skrev 2021-03-19 20:33:42 följande:

Ja jag gillar det ju inte allmänt, utan mer specifikt :P

Vad är speciellt?

På något sätt är det upphetsande ;)
  • Anonym (Gift och har barn.)
    Smajkel skrev 2021-03-19 20:19:57 följande:

Det är något speciellt med tjejer som gillar det ;)

Fast det är väl få tjejer som klagar i stundens hetta även om man önskar annat eller helt slippa? Har iaf aldrig beklagat mig för män jag varit med - vad tjänar det till? Går ju inte att undvika om båda ska njuta fullt.

Suger, sväljer och njuter... men fick jag välja sperma eller ej så vore valet enkelt! Skulle aldrig välja kondom framför äkta varan och aldrig välja avbrutet samlag för att slippa sperman.., det förtar sexet... men hade ändå gillat att sperma ej fanns nu efter barnen är klara...

Tur smaken är som baken...
  • Anonym (Man)

Att vi män skulle vara spermafixerade håller jag inte med om, jag tycker det är ett nödvändigt ont, för reproduktion. I övrigt är det bara kladdigt och jobbigt tycker jag. Ibland väljer jag att inte komma av den anledningen och jag har även lärt mig få orgasm utan ejakulation vilket är underbart även om det brukar kolla lite försats ändå men man slipper sova på blöta fläcken.

• Anonym (sexy)

Jag hade en tjej som tyckte det var jätte jobbigt med kroppsvätskor 

• Anonym (Satsar)
    Anonym (sexy) skrev 2021-06-07 20:02:44 följande:

Jag hade en tjej som tyckte det var jätte jobbigt med kroppsvätskor 

Min kvinna är inte skotträdd på något sätt och det är jag så glad för.
    Spelar ingen roll var det hamnar ....
    Mitt X ville inte alls oavsett var - hade kuk i munnen en gång på 14 år.
    Boooring. Tänk att man har bättre sex som 50+ än som 40 -, hahahaha
  • AMPEG

Undrar hur/om kvinnan känner utlösningen i sin ljuvlighet. Klart att hon ser, hör och märker på mig när jag sprutar, men känner hon sperman inuti sig? Tycker om tanken på att min sperma finns i henne, oavsett i ljuvligheten eller i stjärten när man återhämtar sig efteråt. Sexigt en gång jag upplevde att vi skulle iväg omgående och hon la ett trosskydd i sin trosa för att det eventuellt kunde rinna ur henne sedan. Att få spruta på kroppen, gärna bröstvårtorna och sedan kyssa bort sperman är också eggande. Eller att spermakyssas efter oralsex. Andra tycker mest att det är kladdigt, då kan man ha förberett med en handduk och mjukt och varsamt torka av sig eller varandra.

• Anonym (L)

Jag gillar sperma me. absolut inte allas. Jag har inte varit med så många män, bara fyra stycken och är runt 45 år. Med några har smaken verkligen inte matchat min egen palett, men min nuvarande man smakar verkligen ljuvligt. Jag föredrar att han kommer i min mun, för det känns som allra tydligast när han kommer då. Kommer han i mig i något av mina andra hål blir det mer stök och vad man kan kalla kladd, och kall sperma är jag inte heller jätteförtjust i. Dessutom är det inte jättebekvämt att gå runt sedan med kallt och klibbigt i trosorna som det lätt blir, då det sipprar ut ur mig lite i taget en stund efteråt. Så ja, jag gillar det men föredrar att ta satsen i munnen.

• Anonym (Via)

Tjej 43 år här.

Har väldigt svårt för sperma, lukten har jag haft svårare och svårare för och för att att inte tala om smaken.. Och kladdigt..

Känner ej när någon kommer i mig.

Men har ju två fina barn så en positiv sak finns ju med den:)

• blondie93

Älskar sperma i alla olika situationer.

De 3 absoluta favoriterna är att få satser sprutade djupt inuti, få suga av killen och svälja varenda droppe när han tömmer sig i munnen eller få brösten och magen och ansiktet nersprutat. Blir kåt av bara tanken.

• Man 78
    blondie93 skrev 2021-06-09 16:08:41 följande:

Älskar sperma i alla olika situationer.

De 3 absoluta favoriterna är att få satser sprutade djupt inuti, få suga av killen och svälja varenda droppe när han tömmer sig i munnen eller få brösten och magen och ansiktet nersprutat. Blir kåt av bara tanken.

Roligt att höra. Nått extra sexigt med spermaälskande kvinnor. Du kan se fram emot många PM :)
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?