• 0Smurfis0

Tänk på kärleken också...

Hallå alla kvinnor!
    Var snälla med era män. Dom är det bästa ni har! Jag vet hur lätt det är att förlora sig i tanken att få en liten bebis, men glöm inte bort er kärlek till blivande pappan. Förhållandet ska ju hålla för att uppfostra familjen också.
    En på mitt jobb behandlar verkligen sin man som en avelsmaskin. När hon inte ägglossar är han bara skräp och skit.
    Om livet redan berövat er möjligheten att få barn (det tar längre tid), låt då inte er fina kära man glida ifrån dig.
    Jag försöker verkligen tänka på att ha sex bara för att andan faller på, fast det inte är i befruktningssyfte. Älska med era män och älska dom! Kärleken är ju redan funnen. Behövs så mycket mer egentligen?(den meningen var lite väl över positiv, jag vet)
    Håller tummarna för alla som försöker ute där! Jag är i samma sits. Kram på er!

• Svar på tråden Tänk på kärleken också...
  • Jacessan

Väldigt fin tanke, även fasst jag inte har haft problem att få barn så blev jag lite rörd.
    Kan tänka mig att det lätt kan bli så att Kärleken och älskogen blir systematisk när man så gärna vill bli gravid.
    Gulligt skrivet!

Lycka till på er alla som försöker, kämpar och sliter.....

• dison

Grodan81: håller med dig, männen får inte känna att de bara är åtråvärda dagarna runt ägglossning...

• Tiger78

Hej!
    Bra skrivet, en tankeställare......
    Det blir lätt ett måste, och man glömmer känslorna.
    Jag tror att det är viktigt, att verkligen göra det lite extra mysigt och uppvakta varandra flitigare under tiden, när längtan efter barn är så smärtsam. För att längta efter barn i flera år är verkligen smärtsamt!
    KRAM Tiger

Svar på tråden Tänk på kärleken också...