• Anonym (Hyreskontrakt)

Män som inte vill leva ihop med en kvinna

Vad tycker du om män som vill träffa kvinnor, men som inte vill att ni ska bo ihop?
    Han känner att det kostar mer än det smakar, och vill att ni ska vara vänner med förmåner.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män som inte vill leva ihop med en kvinna
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Hyreskontrakt) skrev 2021-03-29 07:34:23 följande:

Vad tycker du om män som vill träffa kvinnor, men som inte vill att ni ska bo ihop?
    Han känner att det kostar mer än det smakar, och vill att ni ska vara vänner med förmåner.

Helt ok. Alla vill inte ha ett seriöst förhållande och alla vill inte bo tillsammans med någon. Så länge man är ärlig om det från början så att ingen blir sårad. Jag har gärna ett seriöst förhållande men kommer aldrig att vilja bo tillsammans med någon igen, trivs bra ensam och har ingen lust att anpassa min vardag efter någon annan.
  • Anonym (oooo)

Olika faser i livet. Man gör som man vill. Vad jag tycker har ingen betydelse. Det enda som har betydelse är att man träffar någon som tycker som man själv, så att det fungerar. 
    Eftersom jag är en person som vill ha en riktig relation så får jag ju söka efter en person som vill samma sak. Finns ingen anledning att reta sig på eller vara irriterad på personer som bara vill vara kk. 

Svar på tråden Män som inte vill leva ihop med en kvinna