• idisb

    Samma positiva 3 ve efter missfall



    Fick mf för 3 ve i bara 4+4. Blödde massor men sökte aldrig hjälp för dom gör ju inget. Strecket har inte ändrat sig det minsta, kan skrapning behövas så tidigt?
  • Svar på tråden Samma positiva 3 ve efter missfall
  • syntharen

    Så tidigt brukar ju testen bli negativt rätt fort, är du säker på att du verkligen fick missfall? I värsta fall kan det sitta kvar rester av graviditeten, jag skulle kolla upp det om jag var dig.

  • Anonym (Hm..)

    Jag har fått tre missfall i vecka 6 och då har testen blivit blanka efter ca 5 dagar. 3 veckor låter väldigt länge om man fått missfall i vecka 5. Tycker du ska kolla upp det faktiskt.

  • idisb

    Blödde i 2 veckor och inte lite så måste va missfall, men även vid tidigare missfall va det starkare streck, dock är detta starkare än på bilden men inga symptom under hela tiden, tänkte kroppen sköter det själv så tidigt då det är några celler bara. Borde söka men av erfarenhet dummförklara dom alltid en. Ingen smärta så utesluter x

  • Syren93

    Hej! Jag fick också missfall för drygt 3 veckor sedan, var då i vecka 7 (6+5). Började få bruna flytningar dagen efter jag plussade, började sedan blöda rejält efter ca 1 vecka som höll i sig i 1 vecka. Efter detta ingen smärta eller blödning. Testar fortfarande positivt (relativt starkt). Hur går det för dig?

Svar på tråden Samma positiva 3 ve efter missfall