Någon som blivit gravid trots sammanväxningar?
Någon som blivit gravid trots sammanväxningar? Jag gjorde ett planerat kejsarsnitt med senaste barnet och nu verkar jag helt plötsligt inte kunna bli gravid igen.
Någon som blivit gravid trots sammanväxningar? Jag gjorde ett planerat kejsarsnitt med senaste barnet och nu verkar jag helt plötsligt inte kunna bli gravid igen.
Det är ju en av riskerna med kejsarsnitt, helt sjukt att vem som helst kan få igenom det bara för att dom är rädd. Så förmodligen så kommer de ta tid eller så blir du inte gravid alls
Det är ju en av riskerna med kejsarsnitt, helt sjukt att vem som helst kan få igenom det bara för att dom är rädd. Så förmodligen så kommer de ta tid eller så blir du inte gravid alls
Varför utgår du ifrån att jag gjorde kejsarsnitt pga rädsla? Helt sjukt att du kan vara så dömande utan att veta bakgrunden. Nu var det faktiskt så att jag inte hade något val dvs det var av medicinska skäl! Och ja, det är en risk med kejsarsnitt men jag har hellre ett levande barn! Jag hoppas verkligen inte att du arbetar inom vården eller med människor av något slag.
Menade inte dig, menar i allmänhet. Skrev mest det ifall någon som tänker på kejsarsnitt hittar hit så att dom vet att detta är en risk att tänka på :) vet att det finns andra andledningar och jag ber om ursäkt för att jag inte förklarademig bättre i mitt första inlägg :)