• Dr Börje

Hur många här tror på det som framkommer i kukgrovlekstråden?

Det är för få kukmätartrådar här på forumet - tycker ni inte?
    Men låt oss ändå njuta av de få som finns. 

Så vad tror ni om omröstningen och utfallet i den här tråden om penisomkrets:
    www.familjeliv.se/forum/thread/81081280-vad-har-ni-for-penis-omkrets

Är det korrekta och ärliga mått som inrapporterats här?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många här tror på det som framkommer i kukgrovlekstråden?
  • Anonym (Grov)
    Dr Börje skrev 2021-04-23 15:03:48 följande:

Det är för få kukmätartrådar här på forumet - tycker ni inte?

Men låt oss ändå njuta av de få som finns. 

Så vad tror ni om omröstningen och utfallet i den här tråden om penisomkrets:

www.familjeliv.se/forum/thread/81081280-vad-har-ni-for-penis-omkrets

Är det korrekta och ärliga mått som inrapporterats här?

Tror att det mesta stämmer. Blir mest förvånad över att det finns folk som tycker att 10 cm i omkrets är det normala - har aldrig träffat på en så smal kuk. Någon skrev att 7 var normalt - absolut inte
  • Anonym (Grov)
    Anonym (B) skrev 2021-04-23 16:13:14 följande:

Med en längd på 9,5 cm och omkrets på 10 så kan jag säga att det inte bara en myt att kvinnor tycker det är i minsta laget.

Är din kuk 9,5 cm lång? Stackars dig
  • Anonym (Grov)
    Anonym (B) skrev 2021-04-23 16:13:14 följande:

Med en längd på 9,5 cm och omkrets på 10 så kan jag säga att det inte bara en myt att kvinnor tycker det är i minsta laget.

• Anonym (Suveränt)
    Anonym (Solvent) skrev 2021-04-23 18:09:37 följande:

Tycker de verkar taniga eller också vet man inte hur en korrekt mätning går till.

Man tar en tumstock, förankrar den i väggen, så sänker man långsamt baken över tumstocken. När tumstocken ligger mellan skinkorna så ritar man ett streck på stocken, trästocken alltså, och där har man längden.

Min är 92 cm, egentligen 91,7 men jag skarvar det till 92.

Hahahah !!! Klockren är du! Så ska jag också mäta. Ja tar en falukorv, går den inte att trycka in, då är jag supertrång! Perfekt! :D
  • Anonym (MM)
    Anonym (aaa) skrev 2021-04-23 17:50:26 följande:

Jag är kvinna och har inte tittat på omröstningen. Varför? FÖR ATT DET ÄR SÅ JÄKLA OINTRESSANT! 
    Det är bara osäkra unga killar som oroar sig för sin storlek. 

Håller med! Har aldrig funderat på mina partners kukstorlek, varken längd eller grovhet. Har ingen aning om vad sk normalmåtten är heller. Tänk om männen skulle förstå hur ointressant deras kukar egentligen är. Skrattande
  • Anonym (ärligt)

Tror nog det är ganska ärliga mått som rapporteras. Däremot har ju storkukade män en förmåga att dras till såna trådar, därav att måtten blir stora. Så jag tror inte det blir representativt på det sättet. Om alla män på forumet MÅSTE svara kommer omkretsen bli mindre. Men nu funkar ju folk så.... Särskilt vi män som har bekräftelsebehov och är stolta över våra tjocka kukar.

Jag rapporterade 15 men satt för en stund sen med ett praktstånd, och då låg det närmare 16. Lite problem det där för man tappar ju ståndet rätt fort när man ska ta fram måttband osv.... Iaf om man är 45+.... 

Ang kådisar: vid behov använder jag RFSU Grande, men de är precis i underkant. Nån som känner till rymligare? Det är inte längden utan just tjockleken som är problemet.

• Wally
    YNC skrev 2021-04-24 13:20:25 följande:

Självklart e vi stolta över våra tjocka kukar men desto mindre stolt över skitutbudet som finns på marknaden. Alldeles för små kådisar. Har också rfsu grande men på tok för liten. Jämntjock kuk som mäter 16cm på mitten och 17 vid roten.

Svår att trä på och stramar åt så man slaknar. Jag har hittat på nätet mysize kondomer för oss +15 -17cm. Kanske denna e något för dig? Kampanjpris just nu :)

www.kondomtorget.se/my-size-64.html

Pasante king size eller xl funkar bra, finns på vanligaste ställen man kan beställa på nätet(kondomvaruhuset tex)
    inget är omöjligt innan motsatsen bevisats
  • Wally

Ok lustigt hur de räknar 60mm diameter gånger pi vill jag få till 180+ runtom.

Men inte därför jag rekommenderar den, va för att jag upplever att pasante har bättre passform. Men den finns väl i strl större med?

inget är omöjligt innan motsatsen bevisats
  • Anonym (oit)
    YNC skrev 2021-04-23 15:51:27 följande:

Den svenska penisen e liten i omkrets. 11 cm på tok för liten. Själv har man 13 cm slak och 16 cm jämntjock, mätt i.mutten av kuken. Många har svårt att ta emot en så stor som töjer ut ordentligt. Den hade kunnat vara 14 cm också.

Stackare!

Gissar att din storlek hindrar dig från att göra en massa kul, som analsex? Den har hindrat dig från samlag en hel del gånger genom åren pga att som du säger; "många har svårt att ta emot en så stor.."
    Att många tjejer råkat stöta emot sina tänder vid oralsex och att de blir trötta i käken efter ett tag?

Nu är ju jag kvinna så jag är ju inte van, men tänker mig att det lär vara rätt jobbigt att gå omkring med en slak 13-14 cm dase i brallan som hänger och slänger omkring? Gissar att det blir tighta boxers för dig, med extra tyg därframme som inte töjer ut sig, precis som att sportbh är väldigt skönt för oss storbystade för att hålla grejerna på plats

Sen förstår jag inte vad att vara svensk har med kukstorlek att göra? Menar du att du har en stor kuk för att du inte är svensk eller för att du är det eller tänkte du bara slänga in en halvrasistisk kommentar när du ändå höll på?
  • Anonym (Grov)
    Anonym (haha) skrev 2021-04-23 21:47:05 följande:

Det bästa vore om män kunde sluta inbilla sig att kuken är särskilt intressant övht. För min del hade det inte gjort något om män inte hade någon kuk alls. 

Jag är kvinna och kuken är i högsta grad intressant. Sex utan kuk och penetrering är noll intressant
  • Anonym (ärligt)
    Anonym (oit) skrev 2021-04-24 15:17:14 följande:
    Stackare!

Gissar att din storlek hindrar dig från att göra en massa kul, som analsex? Den har hindrat dig från samlag en hel del gånger genom åren pga att som du säger; "många har svårt att ta emot en så stor.."
    Att många tjejer råkat stöta emot sina tänder vid oralsex och att de blir trötta i käken efter ett tag?

Nu är ju jag kvinna så jag är ju inte van, men tänker mig att det lär vara rätt jobbigt att gå omkring med en slak 13-14 cm dase i brallan som hänger och slänger omkring? Gissar att det blir tighta boxers för dig, med extra tyg därframme som inte töjer ut sig, precis som att sportbh är väldigt skönt för oss storbystade för att hålla grejerna på plats

Sen förstår jag inte vad att vara svensk har med kukstorlek att göra? Menar du att du har en stor kuk för att du inte är svensk eller för att du är det eller tänkte du bara slänga in en halvrasistisk kommentar när du ändå höll på?
    Kan jag läsa in en aaaning sarkasm där? Utrustad ungefär som YNC och det är ju aldrig omöjligt men kan ofta vara så att kvinnan verkligen behöver vara riktigt uppvärmd och gärna smek på klittan samtidigt för att njutningen ska bli större än den lilla smärta som an vara först. Men har aldrig varit problem för mig iaf. Kanske att de blir lite ömma fortare.  Analsex funkar för mig, galet vad det kan bli stort där bak! Men det tar ju tid såklart.
    Men tror man behöver vara 17-18 för att det verkligen ska bli problem med vaginalt.
  • Anonym (ointressant)

Den ultimata kuken enligt mig är 15x15. 

Men eg är kukgrovlek enkom intressant om jag har ett ons och det har jag inte. Eller om mannen inte vet vad han sysslar med och inte heller är intresserad av att lära sig. Eller när jag känner mig lat och bara vill ligga där och göra nada. 

Min man har en något för smal och något för lång kuk. Men eftersom han mycket väl vet vad han sysslar med och också är en giver så spelar det ingen som helst roll. Jag känner verkligen att han är inne i mig, men jag är inte helt fullfylld så att säga och jag får orgasm 100% av gångerna vi har sex. Just DEN orgasmen, den där megafantastiskt underbart knäsvaggörande orgasmen får jag 'bara' 95% av gångerna, men då är även våra snabbisar inräknade. Och de är ju eg bara aptitretare. 

• Anonym (B)
    Anonym (Grov) skrev 2021-04-23 22:49:51 följande:

Ja, kul är det inte.
Svar på tråden Hur många här tror på det som framkommer i kukgrovlekstråden?