YNC skrev 2021-04-23 15:51:27 följande:
Den svenska penisen e liten i omkrets. 11 cm på tok för liten. Själv har man 13 cm slak och 16 cm jämntjock, mätt i.mutten av kuken. Många har svårt att ta emot en så stor som töjer ut ordentligt. Den hade kunnat vara 14 cm också.
Stackare!
Gissar att din storlek hindrar dig från att göra en massa kul, som analsex? Den har hindrat dig från samlag en hel del gånger genom åren pga att som du säger; "många har svårt att ta emot en så stor.."
Att många tjejer råkat stöta emot sina tänder vid oralsex och att de blir trötta i käken efter ett tag?
Nu är ju jag kvinna så jag är ju inte van, men tänker mig att det lär vara rätt jobbigt att gå omkring med en slak 13-14 cm dase i brallan som hänger och slänger omkring? Gissar att det blir tighta boxers för dig, med extra tyg därframme som inte töjer ut sig, precis som att sportbh är väldigt skönt för oss storbystade för att hålla grejerna på plats
Sen förstår jag inte vad att vara svensk har med kukstorlek att göra? Menar du att du har en stor kuk för att du inte är svensk eller för att du är det eller tänkte du bara slänga in en halvrasistisk kommentar när du ändå höll på?