Gravid, ont efter orgasm, andra dagen nu
Är gravid i vecka 8 och igår fick jag så ont i magen efter en orgasm. Det sitter i idag också. Jag har fått flera missfall tidigare och blödde då efter orgasm och är förstås orolig att jag orsakade missfallen, även om jag vet att det inte funkar så.
Men nu har jag alltså ont för andra dagen och det oroar mig, även om det känns mycket mindre idag. Det är som svaaaag mensvärk blandat med träningsvärk.
Det kändes bra när jag vaknade och magen hade vilat men så fort jag klev upp och använde kroppen så satte det igång igen.
Jag såg hjärtat tidigare i veckan så om det dött nu då kommer jag aldrig mer få orgasm under graviditet... utan utgå från att det var jag som orsakade det, vad folk än säger. Vill inte ringa och fråga nån då jag terroriserat sjukvården en lång tid nu med mina jävla missfall. Vill bara kunna vara i en graviditet för en gångs skull utan hundra sjukhusbesök och medicin och telefontider.
Nån mer som haft ont så länge?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-30 10:15
Vill lägga till att det idag inte gör direkt ont, utan är mer ömhet och lite obehag.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-06-02 21:35
Uppdatering: inget var fel på graviditeten, jag har sett fostret flera gånger efter det här och allt ser ut precis som det ska. :)