• Anonym (Gravid?)

Bim-5, något som syns?

Ser ni något?

• Svar på tråden Bim-5, något som syns?
  • Anonym (Nej)

Det är inget på RFSU heller

• Anonym (Gravid?)
    Anonym (Nej) skrev 2021-05-05 06:16:23 följande:

Det är inget på RFSU heller

Jo det är det. Bara kvalitén som blir dålig här på familjeliv..
  • Anonym (Nej)

Men då så, varför lägga upp massa bilder här då om du ser tydligt hemma och kvaliteten blir dålig här?

Grattis!

• Anonym (Gravid?)
    Anonym (Nej) skrev 2021-05-05 06:23:40 följande:

Men då så, varför lägga upp massa bilder här då om du ser tydligt hemma och kvaliteten blir dålig här?

Grattis!

Jag undrade vad anledningen kan vara att clearblue blir så. Tänker om det kanske är fel på rfsu stickorna eller liknande? Om det hänt någon annan eller liknande.
  • Anonym (Ser inget)

Fast det står ju minus på clearblue jättetydligt, dvs negativt. Clearblue är minus eller plus, inget som kan var vagt. Det samma med rfsu, ser absolut inget på någon av bilderna.

• Anonym (Gravid?)
    Anonym (Ser inget) skrev 2021-05-05 07:09:37 följande:

Fast det står ju minus på clearblue jättetydligt, dvs negativt. Clearblue är minus eller plus, inget som kan var vagt. Det samma med rfsu, ser absolut inget på någon av bilderna.

Är 3 dagar kvar tills mens, och har läst mig till att digitala kan man inte testa med innan försenad mens. Men stickor är känsligare. Ska testa igen om några dagar iallafall.
  • Anonym (Gravid?)
    Anonym (Ser inget) skrev 2021-05-05 07:09:37 följande:

Blev såhär efter några minuter också. Men tar det som ogiltigt. Nytt test ska såklart tas , men väntar till bim för det
  • Anonym (testa tidigt)

Köp ett testa tidigt-test från clearblue som är digitalt, så vet du med större säkerhet. Då blir det liksom antingen eller, och går inte att tolka :) 

• Anonym (Gravid?)
    Anonym (testa tidigt) skrev 2021-05-05 08:03:44 följande:

Köp ett testa tidigt-test från clearblue som är digitalt, så vet du med större säkerhet. Då blir det liksom antingen eller, och går inte att tolka :) 

Finns inga digitala som mäter under 25. Och den nivån måste man ha missat mensen för, iallafall för de flesta. Säker att jag inte kommit över 25 eftersom att mina stickor är svaga, men dem är absolut rosa och breda (svår att fånga på bild)

Har efter inlägget läst om att digitala mäter högre hcg, så har fått mina frågor besvarade. Tack för all hjälp! :)
  • Anonym (J)
    Anonym (Gravid?) skrev 2021-05-05 08:09:18 följande:

Finns inga digitala som mäter under 25. Och den nivån måste man ha missat mensen för, iallafall för de flesta. Säker att jag inte kommit över 25 eftersom att mina stickor är svaga, men dem är absolut rosa och breda (svår att fånga på bild)

Har efter inlägget läst om att digitala mäter högre hcg, så har fått mina frågor besvarade. Tack för all hjälp! :)

Vad roligt! Grattis! :D jag ser svagt på bilderna, fattar inte att du får så sura svar... :) Har också hört att de digitala inte mäter speciellt låga nivåer, så smart att vänta ett par dagar till med dom. :)
Svar på tråden Bim-5, något som syns?