Bim-5, något som syns?
Ser ni något?
Ser ni något?
Det är inget på RFSU heller
Det är inget på RFSU heller
Men då så, varför lägga upp massa bilder här då om du ser tydligt hemma och kvaliteten blir dålig här?
Grattis!
Men då så, varför lägga upp massa bilder här då om du ser tydligt hemma och kvaliteten blir dålig här?
Grattis!
Fast det står ju minus på clearblue jättetydligt, dvs negativt. Clearblue är minus eller plus, inget som kan var vagt. Det samma med rfsu, ser absolut inget på någon av bilderna.
Fast det står ju minus på clearblue jättetydligt, dvs negativt. Clearblue är minus eller plus, inget som kan var vagt. Det samma med rfsu, ser absolut inget på någon av bilderna.
Köp ett testa tidigt-test från clearblue som är digitalt, så vet du med större säkerhet. Då blir det liksom antingen eller, och går inte att tolka :)
Köp ett testa tidigt-test från clearblue som är digitalt, så vet du med större säkerhet. Då blir det liksom antingen eller, och går inte att tolka :)
Finns inga digitala som mäter under 25. Och den nivån måste man ha missat mensen för, iallafall för de flesta. Säker att jag inte kommit över 25 eftersom att mina stickor är svaga, men dem är absolut rosa och breda (svår att fånga på bild)
Har efter inlägget läst om att digitala mäter högre hcg, så har fått mina frågor besvarade. Tack för all hjälp! :)