• Jessie0503

    Hjälp mig vad händer

    Okej vi börjar från början jag har legat med samma kille i flera månader jag har p-stav o haft de sen november 2020 och de har stort sätt bara krånglat... o i början av februari 2021började mina gravid symtom o har fortsatt... berättade allt för mamma hur de låg till o hon blev ju också misstänkt o köpte gravidetetstest o jag tog de dagen efter på morgonen och de var negativt så jag tänkte inte mer på de men har fortfarande symtom o jag är en tjej som är väldigt liten av mig både längden och kroppsform samma med min mamma, se syntes knappt att hon var gravid när hon vänta mig men iallafall de enda som växer är min mage inte mycket men ändå så att man ser att de är bulle..... men tog ett test till o de står fortfande negativt o nu på senaste så har jag börjat fått ont i ryggen (neråt) o nacken o mkt huvud värk, o mitt hår har blivit så bra o de har de aldrig gjort, o blir svullen i benen när jag går för mkt behöver hjälp ska jag söka läkare o ta ultraljud o se om de är ngt som gömmer sig

  • Svar på tråden Hjälp mig vad händer
  • Mortiscia80

    TS, det som är tydligt är att du inte verkar vara gravid så det är lika bra du kontrollerar vad som är fel så fort som möjligt.

  • Jag är bara jag

    Det är extremt sällsynt att inte få plus på gravtest om man är gravid så vad du nu än känner beror det på nåt annat.

  • JosHed

    Jag skulle nog söka vård på dina symtom för att undersöka vad det handlar om. 

Svar på tråden Hjälp mig vad händer