• Anonym (Megaman5566)

    Fisting?

    Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?

  • Svar på tråden Fisting?
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (mk) skrev 2024-01-26 08:56:46 följande:
    Fast att säga att glidmedel är tecken på något onaturligt kan du ändå inte mena på fullt allvar. För många kvinnor, inklusive mig, är det oftast något nödvändigt även under vanligt vaginalt sex, beroende på storleken på mannens penis och skörheten på kvinnans slemhinnor. 
    Jo, om det används för ett onaturligt syfte som nävar i kroppen så är det onaturligt. 

    En normal kropp som funkar som den ska (med naturlig lubrikation) behöver inget glidmedel. Sen skulle jag säga att det är precis lika osunt att ha sex med någon som är för stor och där man inte är kompatibla med varandras könsdelar. Med eller utan glidmedel inblandat. 
  • Anonym (44/52)

    Har ni något förslag på bra glidmedel vid fisting?

  • Anonym (mk)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-02-16 02:41:03 följande:
    Jo, om det används för ett onaturligt syfte som nävar i kroppen så är det onaturligt. 

    En normal kropp som funkar som den ska (med naturlig lubrikation) behöver inget glidmedel. Sen skulle jag säga att det är precis lika osunt att ha sex med någon som är för stor och där man inte är kompatibla med varandras könsdelar. Med eller utan glidmedel inblandat. 
    Vänta, menar du att sex med en man med en större penis är "osunt"? Vem dikterar det? Du?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-02-16 02:26:54 följande:
    Nej, det är upp till hur naturen har utformat våra kroppar. Stjärten är inte anpassad att ta emot något utan bara släppa ifrån. Det är att gå emot naturen att hålla på med dessa sjuka aktiviteter. 

    Nej, sex behöver inte bara handla om befruktning. Men att skada en känslig anal med föremål eller kroppsdelar är nåt helt annat än sunt. 
    Du verkar upphängd på detta med anal, det är nog en promille som sysslar med det. Jaja, over and out.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-02-16 02:34:24 följande:
    En hand är inte anpassad för att penetrera en kvinnas underliv. Hur man ens kan komma på nåt så knäppt är en varning nog för oss normala som inte är porrskadade. 
    Och sluta använda grova könsord på ett familjeforum. Det finns minderåriga som läser här. Sjuk tråd förövrigt som inte hör hemma härinne. 
    Jag använder 'porr-inspirerad' istället för 'porrskadad'.
    Mycket trevligare! Solig
  • Pussan
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-02-16 02:34:24 följande:
    En hand är inte anpassad för att penetrera en kvinnas underliv. Hur man ens kan komma på nåt så knäppt är en varning nog för oss normala som inte är porrskadade. 
    Och sluta använda grova könsord på ett familjeforum. Det finns minderåriga som läser här. Sjuk tråd förövrigt som inte hör hemma härinne. 
    Anonym (Mia) skrev 2024-02-16 09:06:27 följande:
    Jag använder 'porr-inspirerad' istället för 'porrskadad'.
    Mycket trevligare! Solig
    Håller med Mia, porr kan ge mycket inspiration till ett varierande sexliv. Jag vill inte bara göra sånt som är ¨normalt¨ (vem som nu avgör det?) utan jag vill prova på allt som kan förhöja njutningen. 
    Vi gör alla som vi själva vill, visst är det bra!? Sedan förstår jag inte varför en tråd om en form av sex inte skulle höra hemma under rubriken sex och samlevnad. 

  • Anonym (Mia)
    Pussan skrev 2024-02-17 00:04:24 följande:
    Anonym (Mia) skrev 2024-02-16 09:06:27 följande:
    Jag använder 'porr-inspirerad' istället för 'porrskadad'.
    Mycket trevligare! Solig
    Håller med Mia, porr kan ge mycket inspiration till ett varierande sexliv. Jag vill inte bara göra sånt som är ¨normalt¨ (vem som nu avgör det?) utan jag vill prova på allt som kan förhöja njutningen. 
    Vi gör alla som vi själva vill, visst är det bra!? Sedan förstår jag inte varför en tråd om en form av sex inte skulle höra hemma under rubriken sex och samlevnad. 

    Finaste Pussar, vi är på samma våglängd helt klart och tar för oss och njuter  gott v allt det sköna livet kan ge.

    Mest synd om de ängsliga stackare som går miste om otroligt sköna saker.

    Skulle gärna leka med dig och känna din hand djupt inne i mig Tungan ute
  • Anonym (Me)
    Anonym (Mia) skrev 2024-02-17 07:23:49 följande:
    Finaste Pussar, vi är på samma våglängd helt klart och tar för oss och njuter  gott v allt det sköna livet kan ge.

    Mest synd om de ängsliga stackare som går miste om otroligt sköna saker.

    Skulle gärna leka med dig och känna din hand djupt inne i mig Tungan ute
    Kul att leka med en mus så ju å känna hur ni jobbar :)
  • MrLovely

    Jag har en god vän som jag pratar mycket sex med. Vi är väldigt öppna med varandra. Hon gillar verkligen penetration, det får gärna vara en jättedildo.

    En gång kom hon in på fisting och pratade om hur hon gillade det. Så började hon titta förhoppningsfullt på mina händer.

    - Du har små fina händer....

    - Eeh....

  • Anonym (Elitfotbollen)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-26 08:26:51 följande:
    Jag är smart nog att fatta att det är en abnormal aktivitet. Att en näve inte hör hemma i en anal eller vagina kan vilken normalfuntad person som helst räkna ut med lilltån.
    Bara en sån sak som att ni måste manipulera med glidmedel först borde ge en hint. Det är inte naturligt, bara sjukt. 

     


    De som inte är natururligt är sexigt skönt och undert.

    Nu vet jag inte men en mun tillhör väl inte de naturliga?
    om man tänker på kuk och fittans fortplatering 

    Men du har säkert gett orslsex och njutit när når har gett dig 

    Prova att knulla analt, sen kommer suget för att trycka in leksaker/hand.


    min sambo älskar anallekar 

  • Meddelande borttaget
  • Sugetpar

    Jag älskar när sambon fistar mig :)
    Han har mindre händer och ger mig fontänorgasmer när han fistar mig.
    // Lena 

Svar på tråden Fisting?