• EmmaaJ

Ja jag vet, ännu en sån här tråd...

Nu behöver jag er hjälp!

Även fast jag har en son och har gjort graviditetstest förut så blir jag inte klok på testet jag tog imorse. Är egentligen för tidigt att testa men jag kunde inte låta bli ???? med sonen så fick jag solklart positivt 5 dagar innan beräknad mens, nu är det 7 dagar innan.

Såhär ser testet ut. Är det ett svagt streck där bredvid kontrollstrecket eller inbillar jag mig bara?!

• Svar på tråden Ja jag vet, ännu en sån här tråd...
  • MBL1712
    EmmaaJ skrev 2021-05-12 08:06:40 följande:

Nu behöver jag er hjälp!

Även fast jag har en son och har gjort graviditetstest förut så blir jag inte klok på testet jag tog imorse. Är egentligen för tidigt att testa men jag kunde inte låta bli ???? med sonen så fick jag solklart positivt 5 dagar innan beräknad mens, nu är det 7 dagar innan.

Såhär ser testet ut. Är det ett svagt streck där bredvid kontrollstrecket eller inbillar jag mig bara?!

Jag ser ngt svagt där faktiskt ;) spännande om du testar imorgon igen
  • EmmaaJ

Gör du det?!????

Ja jag tänkte köpa fler idag, ett sånt där testa tidigt test med, och testa igen imorgon ????

• EmmaaJ

Men varför blir det massa frågetecken när jag gör emojis?! Suck....

• Anonym (H)

Ja det syns två streck.

• Ik96

Jag tycker mig också se något väldigt svagt :)

• EmmaaJ

Nu är det jag som åker iväg & köper testa tidigt test :)

• EmmaaJ

Tror ni att jag vågar lita på det här?:)

Är clearblue tidigt så ska bara vara ett streck. Men har hört både ris & ros om det testet därför blir jag så osäker.

• Anonym (Smultron)
    EmmaaJ skrev 2021-05-13 07:20:09 följande:

Är clearblue tidigt så ska bara vara ett streck. Men har hört både ris & ros om det testet därför blir jag så osäker.

Jag hade definitivt litat på det men avvaktat med ?full glädje? innan BIM och då tagit ett digitalt istället. Men det ser definitiv ut som att du är gravid för mig iaf
  • EmmaaJ

Absolut, det är väldigt tidigt än så länge. Är ju 6 dagar kvar till jag beräknad mens så än så länge vågar jag inte hoppas och tro för mycket..

• MBL1712
    EmmaaJ skrev 2021-05-13 07:20:09 följande:

Känner mig väldigt säker med att säga.. STORT GRATTIS!!! :)
  • Linneado
    EmmaaJ skrev 2021-05-14 17:05:51 följande:

Nu tvivlar jag inte längre ????????

Det behöver du inte. Stort grattis!
Svar på tråden Ja jag vet, ännu en sån här tråd...