Ni långa kvinnor
Ni kvinnor som är långa (över 175 cm), upplever ni att ni har komplex över att ni är så långa? Har ni någonsin upplevt svårigheter med att hitta en man (indirekt) på grund av er längd?
Ni kvinnor som är långa (över 175 cm), upplever ni att ni har komplex över att ni är så långa? Har ni någonsin upplevt svårigheter med att hitta en man (indirekt) på grund av er längd?
Är inte ens lång utan jättekort men jag har gjort en observation att kvinnor som är 175-179 är väldigt stolta över sin längd och ökar den gärna med höga klackar, sträcker på sig, axlarna bak ut med brösten men 180 eller över och de kutar rygg, sjunker ihop osv.
Jag är bara 132 och komplex över längd och hur det påverkar beteende både hos herrar och damer tycker jag är jätteintressant.
Jag är 182 cm och jag har inga komplex över min längd förutom när jag gick i skolan för jag var längst i klassen
Skönt ändå att man räcker från huvudet och ända ner till marken 🤔
Jobbigt i skolan men fördel i vuxen ålder, är 182cm. Aldrig haft problem att få killar/män, många verkar gilla långa slanka ben haha :D
Jobbigt i skolan men fördel i vuxen ålder, är 182cm. Aldrig haft problem att få killar/män, många verkar gilla långa slanka ben haha :D
Jag är 175 och tycker min längd är perfekt. Men sen så bryr jag mig inte om huruvida killen är längre eller inte heller. Min man är 172 cm lång...
Var lite jobbigt när jag i tonåren började intressera mig för killar, men från typ 18-19 år var det inga större problem. Utbudet blir dock så klart mindre när man inte passar mallen fysiskt och i och med min längd föredrar jag långa killar eller jämnlånga killar som inte är spinkiga för då känner jag mig "stor".
Sen ska jag inte sticka under stol med att jag haft fördel av en jäkligt snygg timglasformad kropp vilken många killar gillat skarpt medan tjejer blivit irriterade. Hade jag varit kraftig Hade säkerligen utbudet varit mindre.