Tipsa om ditt bästa nakenbad
Om du vill bada utan kläder på. Vart åker du då och varför är det så bra? Jag och min flickvän tänkte prova på det tillsammans för första gången i sommar.
Om du vill bada utan kläder på. Vart åker du då och varför är det så bra? Jag och min flickvän tänkte prova på det tillsammans för första gången i sommar.
Absolut.skulle aldrig ta oss friheten utan samtycke
Jag tycker om att bada naken och brukar göra det när jag är ensam.
Jag åker till sjöar och vattendrag i skogen och badar och det brukar inte komma förbi någon.
För några år sedan hittade jag en grotta på Island där det var varmt vatten (lite i varmaste laget) och en gång var jag ensam där och blev sugen på ett dopp helt naken. Efter några minuter kom ett par i 20-30 års-åldern förbi och pratade med mig. Dom verkade också lite sugna på att bada. Det var varmt och jag ville gå upp men drog på det i det längsta då jag var naken men som tur var så gick dom så jag vågade mig upp:)))
Om du bara visste hur många weirdos som försöker. Om så bara komma dit för att flukta och dra en handtralla. De brukar få sig en ordentlig utskällning och då rusar de skamset iväg.
Det finns helt klart en stor spridning på de personerna som besöker naken bad, vad jag förstår. Därför är det nog viktigt att veta vad som gäller på varje bad.
Vi har allt från naturisterna, som enbart är där för att de är naturister, till de de som vill ha "action".
Jag och min man tillhör de där i mitten, som 1) inte vågat besöka något nakenbad 2) vill gå dit för spänningen. Min man och jag har pratat om spänningen om att visa upp sig på ett nakenbad. Han vill helt enkelt att jag visar upp min kropp för andra män. Han gillar uppenbarligen det. När vi har pratat om det, så har jag börjat känna suget även jag, när han nu vill göra detta.
Så detta är den typen av nakenbad jag skulle vilja hitta....
Det finns helt klart en stor spridning på de personerna som besöker naken bad, vad jag förstår. Därför är det nog viktigt att veta vad som gäller på varje bad.
Vi har allt från naturisterna, som enbart är där för att de är naturister, till de de som vill ha "action".
Jag och min man tillhör de där i mitten, som 1) inte vågat besöka något nakenbad 2) vill gå dit för spänningen. Min man och jag har pratat om spänningen om att visa upp sig på ett nakenbad. Han vill helt enkelt att jag visar upp min kropp för andra män. Han gillar uppenbarligen det. När vi har pratat om det, så har jag börjat känna suget även jag, när han nu vill göra detta.
Jag skulle åka till Hajvar i Blekinge. Där kan ni få bada ostört
Ligger ostört, ja, men kvinnor blir istället väldigt störda av vissa kukringsbärare som hittat dit.
Enkelt. Då går du till swingerssidan, när det finns en sådan. För det hjälper knappast att du har samtycke från ett annat par/person, om du är på fel del av nudiststranden.
Bär man seriöst kukring på stranden??? Varför?
Jag gör det för att min fru gillar det och tycker det är sexigt, och jag gillar känslan och tycker också att det är snyggt. Inget konstigt med det, eller?
Men kukringar är väl till för att hålla ståndet uppe samt göra den större slak?
Större slak vet jag inte, men stadigare erektion, ja absolut ett syfte. Men precis som andra smycken av alla de slag, inklusive piercingar och tatueringar, så är en kukring också ett smycke, som vi tycker är snyggt och sexigt. Går inte omkring med stånd på stranden, men gärna en snygg, blank kukring i metall. Frågor på det?
Jo men den trycker väl runt både kuk och pung och således stannar ju med blod kvar i kuken?
Jag hade länge velat prova nudistbad innan jag tog mod till mig, på Knähaken i Helsingborg.
Det var en härlig frihetskänsla att plocka av sig kläderna och vara helt naken inför alla. Jag vill inte gå på vanlig strand igen om jag har möjlighet att välja nudiststbad.
Att vara naken har blivit avdramatiserat efter det. Jag skulle kunna gå naken på stan om det inte vore för att det var oanständigt. Jag bryr mig inte över att någon ser mig naken.
Vi brukar åka till nakenbadet i Skutskär utanför Gävle. Väldigt lugnt och skönt och alltid fått vara ifred. Enbart en gång kom det fram en man till min fru när jag låg i vattnet och hon solade men han gick iväg direkt när hon avvisade honom. Förutom den gången så har det inte varit något.
Jag har förstått att folk har sex där ute ibland men inget vi sett eller deltagit i.
Jag tror jag har besökt alla från Gävle och uppåt. Piteå och Rullsand gillar jag bäst.
Gökas friskt i Mellbystrand, enligt min vän.