Gravid-noja
Ok, så jag hade oskyddat sex typ runt ÄL i min förra cykel, och jag var verkligen säker på att jag inte hade nån ÄL den cykeln. Sen kom mensen precis på sin vanliga dag precis som väntat, men det konstiga var att den varade bara en dag och sen var det bara lite rosa-röda flytningar dag 2 och 3 (och även dag 1 var det en sparsam blödning). Nu börjar jag bli mer och mer nojig över att jag kanske trots allt hade ÄL den cykeln och att blödningen inte var mens utan nidblödning?? Men borde jag inte ha börjat märka nåt nu om jag verkligen är gravid?? Jag skulle i så fall vara precis i början av v7 (6+2) nu i så fall.
Jag vet att ingen annan kan säga om jag är gravid eller inte, men kan man vara gravid så långt gånget som i v7 och fortfarande inte ha märkt några symtom?? Erfarenheter av detta??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-05-15 18:11
Jag vet att det enda sättet att få svar på om jag är gravid är att ta ett test, men det vet jag som sagt redan. Det jag frågar om här är erfarenheter av tidiga gravsymtom, och jag skulle bli jätteglad om nån ville dela med sig av sina erfarenheter, både de som haft symtom tidigt och de som inte haft det!