• Anonym (Bara jag!)

Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?

Om du blir fingrad och du är upphetsad och våt och så flyttar din partner handen från ditt kön raka vägen till din mun, vad gör du eller vad tycker du om det?

Gör jag så på min tjej så slickar och suger mycket på mina fingrar och det tänder henne uppenbarligen! Vi har inte pratat om det men hennes beteende gör att jag fortsätter. Är hon ovanlig eller är det fler därute som gillar detta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?
  • Anonym (K)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-21 08:39:16 följande:

Tinder cv...Låter najs :b

Ja eller kanske inte behövs nu när du läst vad jag gillar
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (K) skrev 2021-05-21 09:27:07 följande:

Ja eller kanske inte behövs nu när du läst vad jag gillar

Sant... ;D
  • Anonym (ug-tjej)

Som undergiven tjej har jag varit med om att män stoppat in fingrar i min mun som varit både i fittan och rumpan. Lite småäckligt och förnedrande men jag är en lydig tjej och vet min plats. Och ja, jag tänder på att män dominerar mig och jag bara har att lyda.

• Anonym (Bara jag!)
    Anonym (ug-tjej) skrev 2021-05-21 20:40:21 följande:

Som undergiven tjej har jag varit med om att män stoppat in fingrar i min mun som varit både i fittan och rumpan. Lite småäckligt och förnedrande men jag är en lydig tjej och vet min plats. Och ja, jag tänder på att män dominerar mig och jag bara har att lyda.

Exakt, du vet din plats hör jag!
  • Anonym
    Anonym (Bröder) skrev 2021-12-27 15:26:07 följande:

Mina bröder, jag ska endast slicka på er.

Dina bröder ser ut att lukta gott!
  • Anonym (MAN)

Det är sexigt med tjejer dom gillar att slicka av sina fingrar fullt med fittsaft på.

Jag smakar för det mesta på min försperma varje gång jag runkar.

Ibland smakar jag på min sperma efter jag har sprutat min sperma på mig själv.

Jag kan absolut kyssa henne om jag sprutat i munnen likadant fittan kan jag med slicka efter jag har sprutat i den.

• BjornLoddbrok

Jo det är hett! Flesta tjejer jag varit med uppskattar omman "turar" mellan fitta å mun -dvs slickar i sig fittsaft, upp å hångla, ned o hämta mer osv.

Särskilt uppskattat brukar det vara om man sprutat i fittan -gå ned å slörpa i sig blandade safter för att komma upp och hångla upp det. -härligt, saftigt å livsbejakande.

• Pussan

Älskar framför allt att bli slickad av en skäggig man som sedan kommer upp med mina såser i skägget och hånglar och gnider runt dem i fejjan på mig... håller helt med den som skrev att safter är tändande

• SaraC08

Ja vet nt om ja skulle gilla för e oskuld men jag brukar slicka mina egna fingrar när jag haft de i mig. Brukar ni också smaka er egen?

• Anonym (Y)
    Pussan skrev 2021-12-27 23:07:20 följande:

Älskar framför allt att bli slickad av en skäggig man som sedan kommer upp med mina såser i skägget och hånglar och gnider runt dem i fejjan på mig... håller helt med den som skrev att safter är tändande

Jag har tydligen ofta såser i skägget, blir jag upplyst om. De sitter där och surnar. Är det typ bearnaise eller något så syns de som en sexig gul "klet". Det är ju oftast sambons såser då. Jag ska prova att riva runt med skägget i hennes ansikte!
  • Pussan
    Anonym (Y) skrev 2021-12-28 16:18:41 följande:
    Jag har tydligen ofta såser i skägget, blir jag upplyst om. De sitter där och surnar. Är det typ bearnaise eller något så syns de som en sexig gul "klet". Det är ju oftast sambons såser då. Jag ska prova att riva runt med skägget i hennes ansikte!
    Det vill ju alltså till att det är färskt alltså!
Svar på tråden Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?