Tror du att du slickat fi**à inom 24h från att någon annan knu**at den?
Vet du om eller tror du att du slickat en fitta som någon annan man knullat inom de senaste 24 timmarna?
Vet du om eller tror du att du slickat en fitta som någon annan man knullat inom de senaste 24 timmarna?
Det har jag gjort flera ggr. Det var därför vi sågs.
Nej det har jag aldrig gjort.
Garanterat utan att veta.
Däremot har man ju gjort det några gånger när man själv kommit i henne
Japp. Hoppas det i alla fall. Hett och sexigt med kvinnor som ligger runt. Och nästan alla kommer när jag går ned på dem, jag har grymma skils på den fronten. Nån annan kille får gärna ha kladdat ner henne strax innan helt själviskt, så att hon söker sitt tillfredsställande mot min mun och ansikte.
Ja. Min ex vänstrade, fast det dröjde innan det kom fram så det har jag gjort, utan att veta om det väldigt många ggr.
Japp det har man gjort många gånger
Absolut, varje gång min fru har kommit hem efter en sexdejt och varje gång jag har varit med på sexdejterna. Har t.o.m. slickat hennes fitta medan hon knullat med en älskare
Det vore hett att få sitta bredvid när hon blir knullad och sedan få sprutet direkt i munnnen istället.
Absolut, varje gång min fru har kommit hem efter en sexdejt och varje gång jag har varit med på sexdejterna. Har t.o.m. slickat hennes fitta medan hon knullat med en älskare
Det är bland det bästa som finns! Jag älskar att slicka min flickvän ren från sperma efter att hennes älskare kommer inuti henne
Japp men var finns paret i syd östra Sverige som är sugna... He He