• Anonym (B)

Bästa sexet ni haft?

Beskriv gärna i tråden - vilket är ert bästa sex och vad beror det på? 
    Är det att partnern varit såå bra, eller att ni varit så kära eller har det varit situationen som gjort er så upphetsade? 
    Förstår självklart att det är en kombination men välj (i omröstningen) det som ni känner varit avgörande och beskriv sedan gärna mer utförligt

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa sexet ni haft?
  • Anonym (Marmor)
    Freddie K skrev 2021-05-22 11:28:42 följande:
    . Jag har bara varit med en man och det var väl ok, men jag skulle vilja ha någon som tog hand om mig. .
    Ja, samma här, de andra var ok, men den här mannen... wow Flört
    Lyckträff helt klart. 
  • Freddie K
    Anonym (Marmor) skrev 2021-05-22 12:09:30 följande:
    Ja, samma här, de andra var ok, men den här mannen... wow Flört
    Lyckträff helt klart. 
    Det är härligt när det blir så. . Hoppas jag får vara med om detsamma.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Robert 558

Mitt livs bästa sex har jag nu. Det beror dels på att vi är kompatibla men också att vi är väldigt avslappade och lyhörda för varandra. Det är inte bara dåligt att bli äldre :) 

• Mrs vanilla

Bästa sexet har jag haft när jag inte varit i en relation. Utan med någon man möter och känner otrolig attraktion till. Det blir otroligt mer hett och spännande!

• Pinnen2

Bästa är när fröken höger är på humör. Hon kan få en att komma riktigt hårt.

• Anonym (Hondendär)

Det bästa måste ha varit med en killkompis. Vi hade dejtat tidigare men det rann ut i sanden. Efter att bådas varsina förhållanden tog slut började vi umgås som vänner igen. En kväll skedade vi i soffan framför en film. Efter en stund känner jag hur hans hand smeker min midja och han blir hård. Jag vet fortfarande hur han kunde få mig att bli så vansinningt kåt men efter en stund drog jag med honom till sängen och det var det bästa sexet jag haft. Han va välutrustad och de i kombination med att vi redan va så bekväma med varandra tror jag spelade en stor roll. Aldrig känt mig så bekväm med någon och ingen har fyllt mig så som han. Vi träffades flera gånger för sex efter de men tillslut rann de ut i sanden också. Han är idag gift och jag är i ett förhållande men kan fortfarande sakna vårat sex. Går igång på bara tanken på det.

• Anonym (en kille)

Nu låter jag kanske hopplöst romatisk, men bästa sexet är med min man, som jag älskar. Jag säljer sex och har legat med hundratals eller kanske till och med tusentals män och kvinnor, men även om sex utan kärlek är kul och skönt och ibland väldigt avancerat så är sex där käleken är stark bättre alla dagar i veckan, om det så skulle vara den simplaste sexakt.

• Miss Sunny
    Anonym (Hett) skrev 2021-05-21 19:16:13 följande:

Spännande, förbjudet sex. Med yngre kks jag haft. Kanske inte alltid den bästa sexakten, men allt runt omkring.

Ååå vad jag instämmer.  Det förbjudna, hemliga och lite "skamliga" gör det så jäckla hett. Blir ett ekstra pirr med åldsskillnad "fel väg".  I bland skäms jeg lite i efterhand, men skam och lust är ju ofta en häftig och potent (pun intended) mix  ;)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Marmor) skrev 2021-05-22 11:17:00 följande:

En man jag träffade för några år sen (är man själv).

Vi klickade och det var allt jag kunnat drömma om.

Fråga var ?bästa sexet? inte ?äckligast
  • Anonym (Hett)
    Miss Sunny skrev 2021-05-25 19:42:46 följande:

Ååå vad jag instämmer.  Det förbjudna, hemliga och lite "skamliga" gör det så jäckla hett. Blir ett ekstra pirr med åldsskillnad "fel väg".  I bland skäms jeg lite i efterhand, men skam och lust är ju ofta en häftig och potent (pun intended) mix  ;)

Precis!

Så länge inga känslor kommer in är allt nice. Annars kört. Been there :(
    Miss Sunny skrev 2021-05-25 19:42:46 följande:

• Anonym (W)
    Pinnen2 skrev 2021-05-22 18:55:22 följande:

Bästa är när fröken höger är på humör. Hon kan få en att komma riktigt hårt.

Låter inte särskilt upphetsande...
  • Anonym (Bengt)
    Robert 558 skrev 2021-05-22 13:15:42 följande:

Mitt livs bästa sex har jag nu. Det beror dels på att vi är kompatibla men också att vi är väldigt avslappade och lyhörda för varandra. Det är inte bara dåligt att bli äldre :) 

Ja, nånting ditåt, fortfarande efter 20 år och båda över 60. Senaste kan ofta vara det bästa. Särskilt om jag har utmanat henne med någon lite mer kinky, som att fantisera, eller som senaste när jag läste en erotisk novell för henne samtidigt som hon sög mig. Ååå, bli kåt nu när jag berättar om det.

Hjärtat är starkaste erogena zonen.
  • Anonym (K)

Varenda gång man kommer tillsammans. Gärna i missionären och jag stimulerar henne med mitt blygdben, håller fast hennes armar ovanför hennes huvud. Det är det bästa sexet, varje gång

Svar på tråden Bästa sexet ni haft?