• Anonym (Ricky)

Tidig graviditet och inga symptom hur vanligt är det?

Hej! Jag har alldeles nyligen plussat men jag känner inga som helst symptom förutom ömma bröstvårtor, och även det går upp och ner. Jag har inga andra symptom. Hur har det varit för er andra som är/varit i tidig graviditet? Det känns inte som om jag är gravid, jag har ingen molvärk alls.

• Svar på tråden Tidig graviditet och inga symptom hur vanligt är det?
  • LFF
    Anonym (Ricky) skrev 2021-05-24 13:12:44 följande:

Hej! Jag har alldeles nyligen plussat men jag känner inga som helst symptom förutom ömma bröstvårtor, och även det går upp och ner. Jag har inga andra symptom. Hur har det varit för er andra som är/varit i tidig graviditet? Det känns inte som om jag är gravid, jag har ingen molvärk alls.

Det enda symtom förutom en diffus "känsla" i kroppen jag har haft har varit ömma bröst. Det är gemensamt för alla tre graviditeter, där två slutade med missfall, i början. Sen efter några veckor har det tillkommit hunger/brist på hunger. Så gott som aldrig illamående. 
  • Anonym (Ricky)
    LFF skrev 2021-05-24 13:15:00 följande:

Det enda symtom förutom en diffus "känsla" i kroppen jag har haft har varit ömma bröst. Det är gemensamt för alla tre graviditeter, där två slutade med missfall, i början. Sen efter några veckor har det tillkommit hunger/brist på hunger. Så gott som aldrig illamående. 

I vilken vecka ungefär började du få andra symptom under den graviditeten som inte blev ett missfall? Jag är rädd att jag fått ma
  • Anonym (Jag)

Före v.5 har jag inte känt nånting och riktigt påtagliga symptom kom inte förrän v.9 med första och v.7 med andra. Sen kom nästan allt man öht kan drabbas av som gravid...

• Anonym (Ricky)
    Anonym (Jag) skrev 2021-05-24 13:26:15 följande:

Före v.5 har jag inte känt nånting och riktigt påtagliga symptom kom inte förrän v.9 med första och v.7 med andra. Sen kom nästan allt man öht kan drabbas av som gravid...

Jag går snart in i V 6. Ja man får vara försiktigt med vad man önskar sig haha
  • LFF
    Anonym (Ricky) skrev 2021-05-24 13:22:49 följande:
    I vilken vecka ungefär började du få andra symptom under den graviditeten som inte blev ett missfall? Jag är rädd att jag fått ma
    De har förlöpt lika, allihop, till en början. Ett par veckor efter plus blev det lite mer molvärk, ökad hunger/totalt ointresse för mat, ömma bröst så pass att jag inte kunde sova på mage. Runt v11-12 har symtomen minskat, det enda som skiljer den lyckade graviditeten från de två misslyckade, är att de ömma brösten var kvar hela vägen. Liten dog i v9 sannolikt i båda de graviditeterna (ett spontant och ett MA upptäckt på KUB-ul, därav daterat den gången). 
Svar på tråden Tidig graviditet och inga symptom hur vanligt är det?