• Daniel1986

    En natt till!!

    Nu är det en natt till. Natt nummer 3 jag sitter här vaken.

    Tröttheten är som bortblåst. Rastlösheten är enorm! Alla i huset sover jag vill inte störa dom.

    Vad gör man? Flera somr vaken inatt? Skriv gärna jag pratar mer än gärna men någon, allt mellan himmel och jord :)


    Svårt att sova
  • Svar på tråden En natt till!!
  • flygrl

    Hej,

    Varför rastlös?

    Jag är också vaken. Vaknade och kan inte somna om som dom flesta nätter. Skitjobbigt för jag ska jobba imorgon. :/

  • Daniel1986
    flygrl skrev 2021-05-25 03:25:05 följande:

    Hej,

    Varför rastlös?

    Jag är också vaken. Vaknade och kan inte somna om som dom flesta nätter. Skitjobbigt för jag ska jobba imorgon. :/


    Jätte jobbigt :/ ska oxå jobba klockan ringer 05.30 så nu vågar jag inte somna istället för då hör jag väl inte den. Han du sova några timmar iallafall?
  • NatMar005

    Här är en nattuggla till. Jobbar inatt och försöker få tiden till att gå. Ja, och inte somna då för är vråltrött. Hur går det för dig, TS. Fortfarande vaken?

  • Daniel1986

    Tänk om man kunde få jobba natt. Skulle nog passa mig fint ????

    Och ja jag är vaken vågar inte lägga mig ner nu :) när får du kliva av då?

  • NatMar005
    Daniel1986 skrev 2021-05-25 04:41:58 följande:

    Tänk om man kunde få jobba natt. Skulle nog passa mig fint ????

    Och ja jag är vaken vågar inte lägga mig ner nu :) när får du kliva av då?


    Håller med, passar mig perfekt. Nåväl, när jag inte är gravid då. Och med tvillingar. Hade kunnat sova jämt just nu. Ledsen för segt svar men fick plötsligt mycket att göra. Går av nu 08:30. Har du rört dig på jobbet nu kanske?
  • Daniel1986
    NatMar005 skrev 2021-05-25 07:47:12 följande:

    Håller med, passar mig perfekt. Nåväl, när jag inte är gravid då. Och med tvillingar. Hade kunnat sova jämt just nu. Ledsen för segt svar men fick plötsligt mycket att göra. Går av nu 08:30. Har du rört dig på jobbet nu kanske?


    Ja en graviditet kan stör
    NatMar005 skrev 2021-05-25 07:47:12 följande:

    Håller med, passar mig perfekt. Nåväl, när jag inte är gravid då. Och med tvillingar. Hade kunnat sova jämt just nu. Ledsen för segt svar men fick plötsligt mycket att göra. Går av nu 08:30. Har du rört dig på jobbet nu kanske?


    De skulle nog passa kanon för mig med tror jag :)

    Ah en sådan graviditet tar nog de mesta av ork o kraft av en så att du känner så är helt förståligt :)

    Inte behöver du be om ursäkt för sent svar :) jag va nog värst på den biten nu. Jobba i natt igen?
  • NatMar005

    Det skulle man absolut kunna säga. Snart dags att sluta jobba natt under själva graviditeten.

    Nej igår sov jag mest för idag och imorgon jobbar jag kväll. Sen är jag ledig i nästan en vecka! Ifrån jobbet åtminstone, hehe. Själv då, hur har det gått att jobba med så lite sömn i kroppen?

  • Daniel1986

    Okej hur känns det då att gå över till dagtid? :)

    Va skönt :)

    Alltså jag fungerar rätt bra med lite sömn. Har tränat rätt mycket med en minsting med sömnstörning så lite van är man nog :)

  • Daniel1986
    flygrl skrev 2021-05-25 03:25:05 följande:

    Hej,

    Varför rastlös?

    Jag är också vaken. Vaknade och kan inte somna om som dom flesta nätter. Skitjobbigt för jag ska jobba imorgon. :/


    Har du en vaken natt eller sover du som en stock? :)
  • flygrl
    Daniel1986 skrev 2021-05-25 04:12:49 följande:

    Jätte jobbigt :/ ska oxå jobba klockan ringer 05.30 så nu vågar jag inte somna istället för då hör jag väl inte den. Han du sova några timmar iallafall?


    Har visst missat den här tråden efter jag skrev mitt första inlägg...

    Några timmar blev det för började inte så tidigt. Men jobbigt att ligga vaken när man är trött som fan.

    Gick det bra för dig?
    Daniel1986 skrev 2021-06-03 00:34:31 följande:

    Har du en vaken natt eller sover du som en stock? :)


    Jag sov iaf mestadels förra natten.

    Har du problem med sömnen varje natt?
  • Daniel1986
    flygrl skrev 2021-06-03 23:48:16 följande:

    Har visst missat den här tråden efter jag skrev mitt första inlägg...

    Några timmar blev det för började inte så tidigt. Men jobbigt att ligga vaken när man är trött som fan.

    Gick det bra för dig? Jag sov iaf mestadels förra natten.

    Har du problem med sömnen varje natt?


    Ja men det gör man lätt ???? eller som jag, glömmer logga in ????????

    Ja inge roligt o ligga sömnlös o vara jätte trött.

    Ja mer eller mindre varje natt. Har väl alltid varot den som sovit lite mellan 5 och 6 tillse sen jag va typ 15år. Men senare tid så är det nog mera 4 timmar. Och längre någon natt ibland som tur ät ???? men jag måt rätt bra ändå med lite sömn. Kan bli väldigt orkeslös ibland mitt på dagen och det är jobbigt
Svar på tråden En natt till!!