Anonym (Jag) skrev 2021-05-29 18:17:40 följande:
För mig var det så, men inte förrän v.6 kanske.
Anonym (Maaaaaat) skrev 2021-05-29 18:50:59 följande:
Jag hade det så. Jag kräktes aldrig, men mådde illa och hade samtidigt ett sug efter mat. Helst stabbig mat som pizza eller pasta med massa ost, haha. Det gick över efter ett tag, men resten av graviditeten var jag tvungen att alltid ha ett mellanmål i beredskap för jag kunde bli akut hungrig och då blev jag grinig och klarade inte att jobba 
Åh! Tack för era svar! Då kanske, kanske att jag vågar hoppas... :) :) :)
Jag undrar även om ni (eller nån annan) har upplevt att det varierar från dag till dag hur mycket man känner av? Vissa dagar tycker jag att jag känner jättemycket symtom och då känner jag mig nästan säker på att jag faktiskt är gravid, men sen kommer dagar då jag inte känner nånting, och då känns det bara som att det är klart att jag bara inbillar mig... *Om* jag är gravid så tror jag att jag är i v8 nu, jag hade en liten blödning siste april, precis när mensen skulle komma, och jag trodde ju att det var mensen, men sen varade den bara i en dag och det kom väldigt lite blod, och sen har jag inte haft nån ÄL efter det, så jag tänker att det kanske, kanske kan ha varit sån genombrottsblödning eller vad det heter. Men så tänker jag att jag ändå väntar till min mens borde komma igen (ifall det bara var mens då i slutet av april), och kommer den inte så testar jag då. Jag vill få hoppas ett litet tag till haha.