• Anonym (XXX)

Se porrfilm tillsammans med partnern..

Brukar ni kolla på porrfilm tillsammans i ert förhållande? Skulle du vilja kolla tillsammans med din partner och i så fall varför varför inte?

Om ni kollar tillsammans, vem väljer film eller vilken genrer håller ni er till?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Se porrfilm tillsammans med partnern..
  • Anonym (Man 40+)

Skulle gärna testa att kolla tillsammans, men vågar absolut inte fråga / föreslå. Har kollat en hel del på egen hand och är lite ambivalent till porr. Skulle nog tycka att det var lite skämmigt om det kom ut. Är det kanske en generationsgrej? Får intrycket att de som är lite yngre än jag har ett mer okomplicerat förhållande till porr.

• Anonym (Kvinna 40+)
    Anonym (Man 40+) skrev 2021-06-02 21:14:22 följande:

Skulle gärna testa att kolla tillsammans, men vågar absolut inte fråga / föreslå. Har kollat en hel del på egen hand och är lite ambivalent till porr. Skulle nog tycka att det var lite skämmigt om det kom ut. Är det kanske en generationsgrej? Får intrycket att de som är lite yngre än jag har ett mer okomplicerat förhållande till porr.

Tror faktiskt inte det bara är en generations grej. Vi är 70-talister och har alltid tittat på porr tillsammans. Mer förr innan barnen kom och då såg vi mer olika filmer. Men nu behöver man ju inte det då det finns otroligt läckra klipp på olika sajter.

Tror det mycket handlar om hur öppna man är i sin relation. Och sen självklart vad man har för inställning till porr. Och att det inte finns någon stark bakomliggande svartsjuka. Finns inget mer avtändande.

Jag älskar porr och blir jäkligt kåt av det jag ser. Kollar många gånger själv också när jag onanerar. Då kanske jag går ännu mer crazy och kinky än när vi ser tillsammans men försöker numer bjuda in maken i mina drömmar och fantasier.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-06-02 21:36:15 följande:

Tror faktiskt inte det bara är en generations grej. Vi är 70-talister och har alltid tittat på porr tillsammans. Mer förr innan barnen kom och då såg vi mer olika filmer. Men nu behöver man ju inte det då det finns otroligt läckra klipp på olika sajter.

Tror det mycket handlar om hur öppna man är i sin relation. Och sen självklart vad man har för inställning till porr. Och att det inte finns någon stark bakomliggande svartsjuka. Finns inget mer avtändande.

Jag älskar porr och blir jäkligt kåt av det jag ser. Kollar många gånger själv också när jag onanerar. Då kanske jag går ännu mer crazy och kinky än när vi ser tillsammans men försöker numer bjuda in maken i mina drömmar och fantasier.

• Anonym (Kvinna 40+)

[quote=81165647][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2021-06-02 23:45:31 följande:[/quote-nick][/quote]

=)

• Anonym (Greg)

Nu har vi visserligen inte sex längre, så det hade ju bara varit obekvämt att titta på porr. Samtidigt så finns det så fruktansvärt mycket dålig porr idag. Jag får säga nej.

• Anonym (Kvinna 40+)
    Anonym (Greg) skrev 2021-06-03 06:19:39 följande:

Nu har vi visserligen inte sex längre, så det hade ju bara varit obekvämt att titta på porr. Samtidigt så finns det så fruktansvärt mycket dålig porr idag. Jag får säga nej.

Vad menar du med dålig porr?
  • Anonym (Man 40+)

Vi är nog relativt öppna ändå, men porr är väll ett sånt ?guilty pleasure? för mig. Kan bli väldigt kåt av det, men håller med om att det finns mycket dålig porr där ute som förmedlar en väldigt trist syn på kvinnor.

• Anonym (Greg)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-06-03 06:24:13 följande:
    Vad menar du med dålig porr?
    Kanske jag som är kräsen. Men mycket av den professionellt producerade porren är väldigt fejkad, sen är det många inslag i den som jag finner avtändande, tramsiga smiskningar, strypgrepp, analt, slick i analen (!) och så vidare.

Sen finns det visserligen amatörporr, men den är ofta också kass, antingen försöker de leka professionella med fejkstön och allt eller så har de filmat med en potatis.
  • Anonym (Ideologi)
    Anonym (P) skrev 2021-05-30 14:26:30 följande:

Har hänt någon gång att jag och min fru tittat på porr. Hon säger att hon inte gillar det men likväl har hon blivit totalt sjöblöt dom gånger vi gjort det. Förstår inte vitsen med att inte erkänna att hon uppskattar det.

Det blir ju lite monkey see monkey do. Det är ju så det funkar. Hennes normaljag kanske inte delar mycket av den kvinnosyn som representeras i porfilmer ändå.

Det är som att dricka och bli full ibland. Man kanske inte gillar tanken på att man ska bli full, men efter två enheter och trevlig stämning Jan det vara svårt att tacka nej.
  • Anonym (Hård)
    QueenInTheDark skrev 2021-05-30 09:20:47 följande:

Jag tittar på sådant män oftast inte vill titta på men tittar gärna ihop med partner

Ja det var en grov generalisering. Inte så genomtänkt precis...
  • Anonym (XXX)
    Anonym (P) skrev 2021-05-30 14:26:30 följande:

Har hänt någon gång att jag och min fru tittat på porr. Hon säger att hon inte gillar det men likväl har hon blivit totalt sjöblöt dom gånger vi gjort det. Förstår inte vitsen med att inte erkänna att hon uppskattar det.

Så hände första gången vi gemensamt tittade på porrfilm med, det var en lesbisk scen och hon tyckte väl inte det var jättespännande men efter en stund och när vi började hångla så var hon också sjöblöt i trosorna.
Svar på tråden Se porrfilm tillsammans med partnern..