• Angelika07

Någon som haft torr period direkt efter äl, och efter någea dagar fått blöt period och varit gravid?

Hej! Direkt efter ägglossningen var jag snustorr i några dagar, nu ca äl+5 är jag blöt igen, lite vit vattnig flytning. Har det hänt er, och har ni varit gravida?

• Svar på tråden Någon som haft torr period direkt efter äl, och efter någea dagar fått blöt period och varit gravid?
  • Angelika07

Är på ungefär äl +5 och har ömma bröst och yr. Så fort jag reser mig upp så måste jag sätta mig ner. Det kan vara omöjligt ett grav tecken så tidigt?

• Pope Joan II
    Angelika07 skrev 2021-06-03 17:12:54 följande:

Är på ungefär äl +5 och har ömma bröst och yr. Så fort jag reser mig upp så måste jag sätta mig ner. Det kan vara omöjligt ett grav tecken så tidigt?

Det låter som önsketänkande tycker jag. 
    Shit for brains k + E
  • Anonym (Normalt)

Det är väl normalt ? Så har jag med efter ägglossning. Att det kan bli lite torrt och sen kommer de vita och blöta flytningarna.

Äl-flytningar är juni te vita utan genomskinliga och efter äl så blir det ju ofta mer liknande vita flytningar.

Att brösten blir ömma mellan äl och mens är vanligt för mig, även ett ett kan snurra till om jag reser mig.

Tror det är normalt och inget grav.tecken

Svar på tråden Någon som haft torr period direkt efter äl, och efter någea dagar fått blöt period och varit gravid?