• Anonym (En handfull)

Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

• Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • Anonym (LitenByst)
    Anonym (Små bröst vs småsnoppar) skrev 2024-04-16 14:39:46 följande:
    Skillnaden jämfört med kvinnorna är att många män bara ser det som en bonus om kvinnan har stora bröst. 
    Ni skulle ändå tänka er att ha sex och ha ett förhållande med kvinnor som har småbröst 

Personligen så ser jag det som en bonus om kvinnan har en mindre byst, skulle dock inte välja min partner baserat på storleken av hennes bröst, nej.

Det är ju dock en ganska stor skillnad. Ett par bröst är visuellt attraktiva, en penis som är alldeles för liten för att ge kvinnan njutning är något fysiskt, som kan komma att påverka henne negativt under hela relationen. Även om det finns andra sätt att ge njutning så tror jag de flesta anser att samlaget & själva penetrationen är väldigt laddat och viktig.

• Anonym (C)
    Anonym (Små bröst vs småsnoppar) skrev 2024-04-16 14:39:46 följande:
    Skillnaden jämfört med kvinnorna är att många män bara ser det som en bonus om kvinnan har stora bröst. 
    Ni skulle ändå tänka er att ha sex och ha ett förhållande med kvinnor som har småbröst 
    Helt riktigt. Ett ex hade små och stygga tuttar och jag tyckte hon var ur läcker.
  • Anonym (LLaaggoomm)

Hellre lite mindre än för stora. För stora bröst blir lätt groteska. Stora bröst på unga kvinnor kan vara fina, fasta och uppnosiga men blir garanterat hängiga med åren.

En helt plattbröstad kvinna är inte kvinnligt, men från ganska små till medelstora är OK.

• Värmlandsman
    Anonym (LLaaggoomm) skrev 2024-04-16 16:00:22 följande:

Hellre lite mindre än för stora. För stora bröst blir lätt groteska. Stora bröst på unga kvinnor kan vara fina, fasta och uppnosiga men blir garanterat hängiga med åren.

En helt plattbröstad kvinna är inte kvinnligt, men från ganska små till medelstora är OK.

Håller helt med!
    Hellre små än för stora helt klart. Men smaken är som baken och förstår de som tycker tvärtom också.
  • Anonym (Nick)

Hellre stora än för små. Jag gillar kvinnliga kvinnor. Viktigast är rumpan, plattrumpor går fetbort.

Min preferens är lagom stora C-D kupor.

• Anonym (LisaLipp)

En alldaglig tjej med stora bröst är ju ointressant.
    En vacker tjej med små bröst är sjukt hett.
    En vacker tjej med stora fasta bröst är ännu hetareSkäms

• Anonym (Nja)

Är väl inget konstigt. Men riktiga bröst då. Män som tänder på implantat är bara trash.

• Anonym (Anc)

Väldigt få människor tänder på enskilda attribut.

• Tom Araya
    Anonym (Man) skrev 2024-02-29 13:49:11 följande:

Verkligen inte. Tro inte på alla porrskadade män som skriker efter stora bröst. Det som kanske ser bra ut i bh kan se bedrövligt ut utan. Lagom är bäst. Och proportioner mot resten av kroppen. 

I den senaste porrfilmen jag såg hade hon små bröst, alltså är det alla som gillar små bröst som är porrskadade... eller de som gillar kukar, eller mogna kvinnor, eller nakna män, eller åldersskillnad, eller poolhäng i villakvarteret, eller...
    Skrattande
  • Tom Araya
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:
    Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

Nej.

Jag gillar rumpor och tycker den är viktigare.

Men jag ser till helheten, kropp, ansikte och inte minst personligheten. Rätt personlighet så behöver hon inte vara särskilt snygg för att attrahera mig.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (LisaLipp) skrev 2024-06-26 23:31:00 följande:

En alldaglig tjej med stora bröst är ju ointressant.
    En vacker tjej med små bröst är sjukt hett.
    En vacker tjej med stora fasta bröst är ännu hetareSkäms

Det sexigaste är om brösten är lite över medel, fasta, med smal midja och en vältränad stjärt. Men det är ovanligt, så jag tar hellre mindre tuttar och en fin kropp än stora slappa tuttar, obefintlig midja och en stor stjärt.
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?