Säg att jag inbillar mig

Att du inte ser det betyder inte att det inte finns. Vad är mest sannolikt, att du ser dåligt eller att alla vi andra hallucinerar?
Suck... Jag är som sagt synskadad + extremt närsynt och tom jag såg ett extra streck. Vilket jag ytterst, ytterst sällan gör här på F.L.
Sen är det väl alltid så vid svaga test att man bör ta ett nytt efter några dagar, men det är upp till ts.
Hej på er.!
Jag tog ett nytt test i tisdags visade detta
Jag tycker det syns lite tydligare där.
Men nu i onsdags kväll började jag blöda men idag har det börjat avta sakta men det är som en kortare mens period. Jag har inte blödit igenom ens en binda så det kommer inte mycket egentligen. Men tillräckligt för att byta binda.
Bör jag ställa in mig på att det är missfall?
Har försökt hitta olika anledningar till att blöda och det finns ju en hel del..
Hej på er.!
Jag tog ett nytt test i tisdags visade detta
Jag tycker det syns lite tydligare där.
Men nu i onsdags kväll började jag blöda men idag har det börjat avta sakta men det är som en kortare mens period. Jag har inte blödit igenom ens en binda så det kommer inte mycket egentligen. Men tillräckligt för att byta binda.
Bör jag ställa in mig på att det är missfall?
Har försökt hitta olika anledningar till att blöda och det finns ju en hel del..
Det ska ju vara lika starka streck. Nu är det rätt fisigt och du har börjat blöda. Missfall eller försenad mens. Ta kontakt med vården för kontroll.
Det ska ju vara lika starka streck. Nu är det rätt fisigt och du har börjat blöda. Missfall eller försenad mens. Ta kontakt med vården för kontroll.
Ja ni har rätt. Men kontakt med vården är bra. Nog syns det ett svagt streck på sista bilden. Önskar så klart att det inte ska råda någon tvekan om det är pos eller neg.
Det syns definitivt tydligare där, ja. Nu kan ingen förneka att det är två streck.
Fortfarande syndligt streck.
Det syns definitivt tydligare där, ja. Nu kan ingen förneka att det är två streck.
Jag tror inte en sekund på att du inte ser strecket.
Om det mot all förmodan är sant så uppsök omedelbart en optiker!