• Anonym (Sigrid)

Kan jag ha plussat enormt svagt? Bild

Hej! Vet inte exakt när jag hade äl då jag inte hade tester hemma denna gång, men gissar på att mensen dyker upp mellan 7-9 dagar om jag gissar rätt.

Sen igår har jag varit enormt irriterad, speciellt på sambon. Samtidigt känt ett tryck under naveln på vänster sida. Den kommer och går och varit så sen igår, som en bubblande tryck. Har tagit clearblue early och upplever otroligt svag anknytan till ett streck. Vad tror ni?

Vid min förra graviditet i höstas som slutade med missfall, började mina första symptom med att jag var hela tiden irriterad på sambon och just det trycket jag hade, och speciellt när jag skulle ha byxor som var lite mer tajta.

Man ser på foton bättre i verkligheten men vill gärna höra era ord med. Kram!

• Svar på tråden Kan jag ha plussat enormt svagt? Bild
  • Anonym (Litar inte på CB)

Är det CB early? Jag testade själv med det igår och såg ett svagt streck. Testade med annat "testa tidigt" i morse och det var tok negativt och även det digitala sa "inte gravid". Så jag litar personligen inte på deras tester!

Har du andra tester så rekommenderar jag testa med det.

Lycka till!

• Anonym (Sigrid)
    Anonym (Litar inte på CB) skrev 2021-06-10 13:23:11 följande:

Är det CB early? Jag testade själv med det igår och såg ett svagt streck. Testade med annat "testa tidigt" i morse och det var tok negativt och även det digitala sa "inte gravid". Så jag litar personligen inte på deras tester!

Har du andra tester så rekommenderar jag testa med det.

Lycka till!

Ja, precis CB är det. Upplever att Apotekernas egna är bra. Det var den första jag plussade på i höstas. Tack :)
  • Anonym (Litar inte på CB)
    Anonym (Sigrid) skrev 2021-06-10 14:13:24 följande:

Ja, precis CB är det. Upplever att Apotekernas egna är bra. Det var den första jag plussade på i höstas. Tack :)

Ja dom är bra. Fick spökis på CB även förra sommaren, så jag kommer aldrig köpa dom mer.

Hoppas du får ditt plus! (:
Svar på tråden Kan jag ha plussat enormt svagt? Bild