1994Rose skrev 2021-06-21 12:15:42 följande:
Den där glukosen... jag höll på spy av den och skämtade med henne att nej den dricker jag jävlar inte igen hahah och hon bara det kan jag inte lova dig att du inte behöver... och vad jag har sett här på familjeliv så kan den behövas göras längre fram igen.. ush
Någonstans i bakhuvudet har jag minne av att jag läste "vi överviktiga" ska inte gå upp jätte mycket när vi är gravida. Och jag trodde jag hade gått upp 10kg men hade enbart typ 2kg. Jag äter heller inte för två då jag blir mätt rätt snabbt tycker jag.
Jag har börjat få ont i ryggen och jag var inte jätte smidig innan jag blev gravid men nu är jag rätt osmidig, svårt o komma up ur soffan ibland hehe.
Ja det är synd att säga att det var lättdrucket men gör det självklart för att se mina risker. Viktigt att veta..
ja har med hört det.. men vad skönt att det bara var 2 kg.. vilken vecka är du i?
Jag är bara snart i vecka 13 men har gått ner 4-5 kg hittills.. man vill ju försöka hålla sig så hälsosam som det går och som är bra för barnet.