• Anonym (Runkstund)

Killen får "runkstund". Vad tycker ni?

Kortfattat: min kille runkar mycket och ofta, vilket han naturligtvis har rätt till att göra.

Nu hör till saken att han mer tappat kontrollet över sitt beteende, vilket vi båda är överrens om.

Vad tror ni om "runkstund", att han avsätter tid till att runka exempelvis varannan dag och typ klockan 20-20.30.

Vi har pratat lite lätt om det, men befinner oss på diskussionsstadiet.

Vad tänker ni?

• Svar på tråden Killen får "runkstund". Vad tycker ni?
  • Flörttomten
    Anonym (Runkstund) skrev 2021-08-07 21:02:47 följande:
    Ja, jag får sköta hemmet medan han tittar på porr, fotboll och drar i den.

Börjar förstå problemet med allt runkade...du gör allt medans han bara sitter och runkar....är det något han hjälper till med överhuvudtaget??
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Runkstund) skrev 2021-06-22 22:11:08 följande:

Kortfattat: min kille runkar mycket och ofta, vilket han naturligtvis har rätt till att göra.

Nu hör till saken att han mer tappat kontrollet över sitt beteende, vilket vi båda är överrens om.

Vad tror ni om "runkstund", att han avsätter tid till att runka exempelvis varannan dag och typ klockan 20-20.30.

Vi har pratat lite lätt om det, men befinner oss på diskussionsstadiet.

Vad tänker ni?

Vad jag tänker?

Jag tänker att varför har ni inte sex med varandra istället för att snacka om "runkstunder"?
  • Flörttomten

Har det lugna ner sig?? Du har inte skrivit på länge!!
  • Flörttomten
    Skäggtomte skrev 2021-08-07 21:09:38 följande:
    Börjar förstå problemet med allt runkade...du gör allt medans han bara sitter och runkar....är det något han hjälper till med överhuvudtaget??

Nu vill jag veta hur det har gått??
  • Flörttomten

Hur går det där hemma nu vill jag veta!!
  • Anonym (Runkstund)

Nä, nu har jag fått nog och flyttat in till min syster!

Nu får han sitta själv i huset och runka.

Och inga pengar har han till att betala elräkningen så snart får han  sitta i mörkret med ett stearinljus och dra i den fram och tillbaka.

Vilken looser han är!

• Flörttomten
    Anonym (Runkstund) skrev 2021-11-26 18:54:03 följande:
    Nä, nu har jag fått nog och flyttat in till min syster! Nu får han sitta själv i huset och runka. Och inga pengar har han till att betala elräkningen så snart får han  sitta i mörkret med ett stearinljus och dra i den fram och tillbaka. Vilken looser han är!

Bra att du tog ett beslut om att lämna din looser till runkande man...men lär väl fortsätta runka för kunna hålla sig varm då han inte kan betala elräkningen...
  • Anonym (Runkstund)
    Skäggtomte skrev 2021-11-28 21:13:07 följande:

Bra att du tog ett beslut om att lämna din looser till runkande man...men lär väl fortsätta runka för kunna hålla sig varm då han inte kan betala elräkningen...
    Ja, snärt sitter han där med stearinljuset tänt och drar i den....
  • Flörttomten
    Anonym (Runkstund) skrev 2021-12-18 19:05:38 följande:
    Ja, snärt sitter han där med stearinljuset tänt och drar i den....

Hoppas att du har det bra hos syrran istället för att vara hemma hos din snoppdragare till looser till gubbe...
  • Anonym (Runke Ball)

Tycker det låter toppen med "runkstund".

• Anonym (Greger)

Vad heter det för kvinnor då, kanske klittrings stund?

• Anonym (Sökhjälp)
    Anonym (Är ju något bägge skall vilja) skrev 2021-06-23 22:29:21 följande:
    Vad hade du själv gjort om din man hade sex med andra kvinnor på toaletten? Stått utanför och grinat som en fegis?
    Han lär nog inte göra det eftersom Anonym (kvinna), inte verkar ha en skruv lös till skillnad från dig. Är ganska tydligt varför din man gjorde det. 
  • Anonym (L)
    Anonym (Är ju något bägge skall vilja) skrev 2021-06-23 19:59:57 följande:
    Vi var ihop i tio år, gifta i fem. Fick ett barn. I början hade vi sex oftare, sedan normalt en gång varannan vecka.

Han tyckte det var "för lite" så då fick han runka en gång i veckan (utan porr) vilket är lagom. Men han bröt ofta detta. Hittade honom runkande i duschen, på dass, eller jag kunde komma hem och han stängde ner skärmen knäppte på sig byxorna, tydligt att han runkade och tittade på porr. Utöver det försökte han få mig sugen på sex och försöka få mig till att vilja oftare.

Kändes som jag behövde ha koll hela tiden så att han inte skulle runka eller behöva avvisa honom 2-3 ggr i veckan, blev ohållbart för mig så därför skilde vi oss.
    Jag hoppas verkligen du skämtar. Det blev ohållbart FÖR DIG? Inte för din stackars man som blev jagad, skammad och ifrågasatt i sitt hem för att få skäll för att han runkade? Du låter ju helsjuk. Hoppas mannen fick träffa någon normal som förstår att sex och onani inte är samma sak...
  • Anonym (Runke Ball)
    Anonym (Greger) skrev 2023-04-17 11:22:27 följande:

Vad heter det för kvinnor då, kanske klittrings stund?

Klittstund
  • Anonym (Runke Ball)

Ja, han ska ha runkstund.

• Anonym (Runke Ball)

Fick han sin runkstund?
    Någon som vet?

• Robert 832

Funkar ju bara om ni hittar på ett sätt för dig att kontrollera att han inte runkar övrig tid. Är det en fråga om beroende eller stark drift så kommer han ju fortsätta vad ni än bestämmer men smyga med det.

• Freddie K

Hade jag varit i ett förhållande så hade jag velat ha en runkstund tillsammans med min partner. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • SannnaB

Tycker han hellre om att runka än att ligga med dig?

• Anonym (Runke Ball)

Nä, måste bli slutrunkat!

Svar på tråden Killen får "runkstund". Vad tycker ni?