• leknil98

BILDER FRÅN UL V 13+0?

Har ni bilder från UL vecka 13+0 eller dagarna innan eller dagarna efter som ni kan dela med er av? Kommer ha min KUB med UL när jag är i vecka 13+0 och vill veta hur mycket av min bebis jag kommer få se :) så spännande. Dela gärna med er av era bilder från ul så är ni fina <3

• Svar på tråden BILDER FRÅN UL V 13+0?
  • Jag är bara jag

Har tyvärr inga bilder, men man ser jättebra den tiden. Jag gjorde både VUL och UL och såg en liten krabat som gjorde volter. Skrattande

• Kvinna1989

Man såg jätte bra då, jag gjorde i vecka 12+. Vi fick 3D bilder gratis på KUB och RUL ultraljuden, hade inte förväntat mig de. Men super kul minne, vi fick utskrivet 6 olika bilder på KUB varav 2 av dom i 3D. (4D kostade extra så de tog vi inte)

• leknil98
    Kvinna1989 skrev 2021-06-27 15:14:09 följande:

Man såg jätte bra då, jag gjorde i vecka 12+. Vi fick 3D bilder gratis på KUB och RUL ultraljuden, hade inte förväntat mig de. Men super kul minne, vi fick utskrivet 6 olika bilder på KUB varav 2 av dom i 3D. (4D kostade extra så de tog vi inte)

Kan du lägga in bilder från UL v 13? ????
  • leknil98

Jag skrev ett hjärta inte flera frågetecken, jag skulle verkligen uppskatta om ni vill lägga in bilder <3

• Kvinna1989
    leknil98 skrev 2021-06-27 15:21:35 följande:

Kan du lägga in bilder från UL v 13? ????

Här är 2 bilder från KUB ultraljudet i vecka 12+ :)
Svar på tråden BILDER FRÅN UL V 13+0?