Någon mer som försökt få barn denna månad? ????
Hej på er. Detta är egentligen första gången som vi tänker försöka oss på att skaffa barn, våra tre tidigare dom kom bara trots preventivmedel osv. Nu är man rädd och nojjig att det inte kommer fungera, och att ett syskon inte kommer att få flytta in..Är så nervös, har aldrig gjort den här barn processen. Men samtidigt så spännande
Men nu till frågan, är det fler denna månaden som väntar på ett plus? Kör med ägglossning tester? Analyserar sekret och symtom? Googlar på graviditet? Kollar på bebis kläder? Är nervösa eller överlyckliga? Kan ni inte prata med mig, dela med er av eran resa och alla tecken, syntom, flytningar, känslor, berätta om er och sånt.
Jag tror vi prickade in ägglossning denna månaden, fixk aldrig super starka streck men det vart en ökning. Samt att jag hade enormt vattniga flytningar, som en fors i samband med det. Haha. Även ökad sexlust, illamående och humörsvängningar. Jaa snälla , prata med mig så dagarna går fort. Tror jag hade ägglossning 27-28 juli nått. Så dvs, nästan igår .haha.
Vi hade sex 23,24,27 och 28.