Gravid trots mens?
Hej! Gjorde artificiell insemination den 16/6 på klinik och har väntat i vad som känns som en evighet på att få testa? redan förra veckan blev jag öm i brösten som jag brukar bli innan mens, fast beräknad mens är först imorgon 1/7. I måndags tog jag ett tidigt test som var negativt. Fick också mensvärk och trodde det var ?kört?. Igår morse tog jag ett till test (RFSU?s tidiga) som var positivt!! Och blev såklart själaglad. Men på kvällen fick jag en ljusrosa nyans på pappret utan något som helst i trosan. I morse var det rödare men fortfarande väldigt väldigt lite. Tog ännu ett test, denna gången Clearblues tidiga test då RFSU?s var slut, och det visade ingenting? nu flera timmar senare har jag ett ganska rikligt flöde, fortfarande tunt men tillräckligt för att behöva använda binda. Testet från i morse som låg kvar i badrummet skulle jag slänga nu och nu syns ett väldigt svagt streck. Har dock hört att de kan missvisa så långt efter testtiden. Vad tror ni, kan jag ändå vara gravid eller betyder mensen och det negativa testet att det är helt kört nu trots positivt resultat igår??